Aankomst Marco, Chantal en Tess.

Spanje, Benidorm

Vandaag komen Marco, Chantal en Tess in Benidorm aan.
Ook maar voor een paar dagen, maar wel gezellig. We zijn nu met zijn zevenen.
Gelukkig geen vertraging, en om 11.00 uur arriveerden zij bij Cervantes.
Tijd om bij te kletsen met een bakkie koffie.
De rest van de familie was er natuurlijk ook, het ontvangstcomité dus compleet.
Ook gelijk maar iets aan de lunch gedaan. Eric en Sandra hadden lekkere verse harde broodjes gehaald, die gingen er wel in.
Wel wat vroeg voor de lunch, maar voor deze keer niet zo erg.
Daarna gingen Marco, Chantal en Tess naar hun hotel. Ze konden nog niet inchecken, maar wel de koffer achter laten. Nadat ze ff wat anders hadden aangetrokken, zijn ze naar Calpe gegaan. Ze hadden daar afgesproken met vrienden, dat kon alleen maar op deze dag. Anders waren ze er niet.
Eric en ik zijn naar het Kruis gelopen en Sandra en Senna zijn gaan winkelen.
Om ongeveer 16.30 uur samen cappuccino's gedronken bij De Kroon.
Daarna allemaal ff niks. Om 18.00 uur afgesproken bij mij in het appartement om iets te drinken, voordat we gaan eten.
Vanavond met zijn allen bij de Kroon gegeten. Was goed en natuurlijk gezellig.
Daarna door de Engelse buurt gelopen om Marco met aanhang naar hun hotel te begeleiden. Dan loop je echt door het uitgaansleven van Benidorm. Hier en daar ff naar binnen gekeken. Ook nog een imitatie van Elvis gezien.
Een gezellige dag geweest, ook weer veel zon gezien.

Wat een gezelligheid daar! Ik liep wat achter in het lezen van je verhaaltjes. Ik krijg niet elke keer (pas 2e keer) een mailtje dat er iets nieuws is geplaatst. Ik zal nu beter opletten ;-)

Margaretha 2024-01-20 16:10:21

Wat een gezelligheid met de kids, Nico! 😋 Fijn dat je zo heerlijk geniet van alle wandelingen en het mooie weer in Benidorm! Top hoor!