Van Geldermalsen naar Den Bosch, 27,7 km

Nederland, 's-Hertogenbosch

Om 09.00 uur vertrokken. Begint normaal te worden, maar ook nu weer een uitgebreid ontbijt.
Wat leuk is dat de route aanduiding goed werkt. Eerste foto is een horzel (paardenvlieg) vanger.
Rustige route. Geen echte bijzonderheden. Bij Zaltbommel, naast de A2, de Waal over gestoken. Nooit gedacht dat ik die nog eens lopend over zou gaan. Op de foto is goed te zien hoe hoog het water staat. Later bij de Maas daar ook een foto van gemaakt.
Koffie gedronken in Meteren en een grote beker cola gehaald bij een Mac.
Ik zat op een gegeven moment op een bankje in de schaduw iets te eten. Kwam er een vrouw naar mij toe om een foto te maken. Zo fotogeniek ben ik niet, dus die foto zal geen prominente plaats krijgen.
Om 16.00 uur aangekomen.
Een beetje vroeg, dus nog niet verwacht. Mocht evengoed binnen komen. Kreeg ook nog een biertje.
Wel last van mijn blaar. Zal er maar geen foto van maken. Geen smakelijk gezicht. Zal kijken of ik er wat met kan. Hij is wel 3 bij 4 cm. Waarom nou zo groot hè. Klein beginnen lijkt me beter.
Als het niet lukt morgen maar ff hulp zoeken.

Knap weer gedaan!! Zeker met deze warmte. Hopelijk zal de blaar snel minder worden… we even balen! Sterkte opa ❤️

Amber 2021-07-18 17:55:12

Hey pa, Toch weer een hoop km’s gelopen. Morgen misschien iets minder lopen vanwege je blaar….sterkte!! Je bent al bijna een week onderweg, knap hoor. Dikke kus 😘

Cindy 2021-07-18 18:15:29

Weer een mooie prestatie weer vandaag! Wat een vervelende blaar! Wel heel verstandig om er naar te laten kijken! Zo’n stoere camino wordt vast goed en deskundig geholpen. Anders wordt het misschien alleen maar vervelender. Nu lekker opfrissen en eten!! Tot later ! Liefs van ons😘

Tiny en Bert 2021-07-18 18:16:33

Wat je blaar betreft ; goed laten intapen door een deskundige. Maar wie is dat ? Fysiotherapeuten? Jammer dat je route niet langs Nijmegen voert. Succes.

mary en wim welmers 2021-07-18 18:53:47

Lekker weer een hele afstand gelopen was het niet te warm of we kunnen ook zeggen kan je vast wennen. Sterkte met je blaar. En nog gefeliciteerd met Marco

Bregit 2021-07-18 19:23:57

Leuk Nico zo’n reisverslag, Wat ben je al ver gekomen, .wel voorzichtig hoor met die blaar. Leuke foto’s

Henny zonderhuis 2021-07-18 19:42:54

Weer een top prestatie, en een prachtig verslag. Wel balen met die blaar, misschien toch even nalaten kijken. Succes voor morgen.

Anna 2021-07-18 20:20:27

Wat gaat het snel zeg! Nog maar 2 etappes en dan ligt Nederland alweer achter je… Wel hopen dat die stomme blaar snel verdwijnt. Voetjes, nou ja voetjes… Voeten mogen weer een nacht rusten zo… Slaap lekker😘

Marco 2021-07-18 20:27:17

Wat is het toch geweldig om jou te volgen Nico en wat ben je goed bezig. Ik lees elke dag, maar kon nog niet reageren omdat ik ook op pad was. Met de trein 😉Na Egmond direct verder naar Kleef, vanwege het nieuwe kleinzoontje, tot gisteren. Neem die blaar serieus Nico en leg liever een dag pauze in …. Ben benieuwd 😊

Betty 2021-07-18 20:57:02

Wat een kanjer ben je. Zover al. Maar houd die blaar goed in de gaten hoor.

Lenie en Jan 2021-07-18 21:16:06

Mooi foto’s!!Hopelijk morgen niet te veel last van die rot blaar!!😬Weltrusten😴

Eric en San 2021-07-18 22:32:59

Al weer een week aan het lopen .Wees voorzichtig met die blaar .We blijven je volgen GERM en Anneke

Anneke 2021-07-19 10:43:58

Jeetje Nico, dat is niet zo mooi van die blaar, net bijna een week onderweg, blij met het telefoontje van gister, kan nu een berichtje kwijt. Blijf je volgen. Mooie foto’s.