Naar Torre de les Coletes en het strand.

Spanje, Benidorm

Vandaag weer met een wandeling te begonnen.
Weer via het rotspad lang de kust naar Torre de les Coletes gelopen. Blijft leuk om via dat pad er naar toe te gaan. Moet wel oppassen, want er zitten best lastige stukken bij. Maar weer gered.
Vrij lang daar gezeten en van het uitzicht genoten. Met het mooie weer zit je daar natuurlijk heerlijk.
Was ook niet de enige die daar lekker ff bleef zitten.
Op mijn gemak terug gelopen via de gewone weg. Onderweg nog wat boodschappen gedaan en mooi op tijd om gelijk iets te eten.
Moest weer wassen. Ik had karnemelk gekocht en bij het schudden zat de dop er niet goed op.
Lekker handig dus.
Daarna naar het strand geweest. Echt voor het eerst gewoon warm, zelfs op het strand.
Alsof het oktober was.
Ik heb ervoor bijna 5 uur gezeten.
Het was er ook behoorlijk druk, en zelf aardig wat mensen in zee. Ik niet hoor. Toen ik het strand af ging stond de thermometer bij de Farmacia op 26 gr. ik heb daar gauw een foto van gemaakt. Kom ik thuis staat er niets op. Te laat afgedrukt. Nu gelooft niemand mij natuurlijk.
Vanavond weer bij Rio Park gegeten. Was weer goed, dus weer te veel gegeten.
Omdat ze zeggen dat het goed voor je is, nog een flinke wandeling gemaakt voordat ik op de bank ben geploft.
Weer een mooie dag geweest.