Kasteel la Cala

Spanje, Benidorm

Vandaag de rollen om gedraaid. Vanmorgen niet veel gedaan, en de wandeling in de middag gepland. Wel wat boodschappen gedaan.
Ik wilde naar het uitkijkpunt bij La Cala. Een leuke wandeling langs het Poniente strand. Alleen het laatste stukje ff behoorlijk klimmen.
Goed voor het luie zweet, is dat er ook weer uit.
Het strand lag er eigenlijk wat uitgestorven bij. Evengoed zat er een badmeester op de stoel. Dat was me op het strand hier bij het appartement (Levante strand) ook al opgevallen. Ik dacht dat er in de winter geen controle zou zijn. Wel dus.
Het was vandaag wel wat frisser dan de voorgaande dagen, maar de zon maakt het toch aangenaam. Zeker om te lopen.
Bij mijn eindbestemming een tijdje op een bankje gezeten en genoten van het uitzicht.
Op de terugweg een fles wijn gekocht, de eerste was op.
Toch wel ff lekker als je thuis komt om dan een wijntje te nemen. Dat heb ik dus gedaan.

Ik heb een foto gemaakt van de duiven in het park Elche. Dat is eigenlijk ook een attractie. De duiven zijn zo mak, als je iets te eten voor ze hebt, zitten er zo op je hoofd of armen. Zal daar later nog wel een keer een foto van maken.
Er zat er ook nog eentje te badderen op een fontein. Een grappig gezicht.

Vanavond heb ik bij Rio Park gegeten. Daar gingen we vroeger ook vaak eten, omdat het daar goed en goedkoop was.
Het is er nog steeds erg goed, maar de prijs is aardig gestegen. Wij betaalden toen € 9,- en nu kost het € 15,- een aardig verschil.
Wel heerlijk gegeten. Het nadeel van een buffet is dat je makkelijk te veel eet.

Hé nico, Wat een leuke foto’s! En die duiven… leuk zeg! En idd heerlijk wandelweer! Zo te lezen is Spanje ook een beetje duurder geworden! Waar niet zou je zeggen! Maar gelukkig is het hier ook prachtig weer eindelijk een paar dagen winter! Dus dat mis je wel hoor😊 Geniet nog lekker! Groetjes Tiny en Bert 🙋‍♀️

Tiny De Graaf 2024-01-10 18:19:29

Over duur eten gesproken. Zondagavond gegeten met het groepje van de Vrouwen van Nu, geen voorgerecht, hoofdgerecht met toetje en twee glazen wijn, €47.00 de man. En ieder vond dit niet te duur. Daar heb jij in Spanje een heel varken aan de gril voor. Liefs en groetjes van mij.