Aankomst in Benidorm.

Spanje, Salou

Om 06.45 uur vertrokken uit Salou, waar de Spaanse chauffeur de bus heeft overgenomen.
Om 09.30 uur was er nog een stop. Niet op gerekend, maar zeer welkom. De zon scheen al volop, dat is echt heel fijn.
Koffie gedronken en lekker ff van de zon genoten.
Om 10.15 uur begonnen aan het laatste stukje.
Om 12.00 uur stapte ik de bus uit.
Ik kon de sleutel van het appartement uit een kastje met code halen(wat niet van harte ging), dus kon gelijk mijn huisje in en de boel uitpakken en een plekje geven.
Wel wat lastig om zo alleen het appartement binnen te komen.
Na het uitpakken wat boodschappen gedaan om iets te kunnen eten.
Jammer dat de vertrouwde winkel bij Cervantes er niet meer is. Die verkochten altijd veel Hollandse artikelen. Maar goed dat is Spanje. Er verandert telkens weer wat.
Daarna naar het strand gelopen en even heerlijk languit gegaan.
Heerlijk weer, hoewel het uit de zon nog wel fris was. Maar goed het is tenslotte winter.
Ook nog ff met de voetjes door het water gelopen.
Op de weg terug, bij mijn favoriete koffiezaak, Paris, een heerlijke cappuccino besteld.
Vervolgens bij de Mercadona boodschappen gedaan. Ik heb nu in ieder geval bier en wijn in huis. Moet toch iets te drinken hebben op oudejaarsavond.
Oja, bij Pinocchio, hier beneden, oliebollen besteld. Die kan ik morgen tussen 10 en 12 uur ophalen.
Gelijk maar ff een biertje geproefd, is goed gekeurd.
Bij de Duitser lekker gegeten. Dat leek mij een mooie afsluiting van deze dag.
Lekker eten en gezellig aan de boulevard., ik was niet de enige die daar zo over dacht. Het was er behoorlijk druk.
Verder nog wat gelezen en op tijd naar bed gegaan.

Het ziet er geweldig uit. Goede keuze gedaan. Mooi uitzicht, zelfs op de Midd Zee. Heerlihke cappucino 👍