Dinsdag 02-01-24

Spanje, Benidorm

Dit verslag zal zeker niet erg interessant zijn. Ik doe niet veel meer dan lopen, eten, drinken en slapen.
Vanmorgen de stad (dorp) in de rondte gelopen. Hier en daar wat winkels bezocht en eigenlijk alleen wat boodschappen gekocht.
Ook mijn schuld (huur) bij Michael betaald. Gezellig ff met hem zitten kletsen.
Na de lunch nog even naar het strand geweest. Viel een beetje tegen. Eigenlijk te koud om daar te gaan zitten. Nog wel ff volgehouden, maar toch terug gegaan.
In het appartement was het heerlijk, achter glas in de zon.
Later in de middag naar het mooiste stukje van Benidorm, Placa del Castell, gelopen.
Wij noemden het altijd het puntje van Benidorm.
Daar was het behoorlijk druk. Iedereen neemt daar iedereen op de foto. Daar is het natuurlijk ook wel een uitstekende plek voor.
Op een terrasje met uitzicht op het puntje koffie gedronken.
Het is trouwens overal erg druk. Zeker vergeleken met vorig jaar januari, toen ik hier was. Zal wel iets met de jaarwisseling te maken hebben. Als dat zo is zal het volgende week wel een stuk rustiger zijn.
Vanavond gegeten bij hotel Monaco. Viel me wat tegen. Op zich een uitgebreid buffet, maar niet veel waarvan ik dacht dat wil ik graag proberen.
Maar goed, je kunt niet alles hebben.
Nog ff een rondje gelopen, zodat het eten een beetje kan indalen.

Hé broertje, Even een vraag. Waarom wordt het punt waar je naartoe was de Meiden genoemd? Ik zie een naambord op je foto’s staan waar Kasteek Plein op staat. Groetjes