Aankomst Eric, Sandra en Senna.

Spanje, Benidorm

Om 07.00 uur kreeg ik een app van Eric, met een foto vanuit het vliegtuig. Klaar voor vertrek.
Dat dachten ze, uiteindelijk zijn ze pas om tegen 10 uur vertrokken. Er waren problemen met het vliegtuig, en daardoor moesten ze overstappen op een ander toestel. Geen leuke start van hun uitstapje naar Benidorm.

Uiteindelijk zijn ze om 14.15 uur gearriveerd. Dan vergeet je alles al gauw en is het gewoon gezellig.
Hoewel ze al iets op het vliegveld hadden genomen, hebben we toch nog samen wat gegeten.

Na de lunch en het inchecken bij hun hotel zijn we ff naar het strand gegaan. Hoewel er veel wind was, hebben we daar toch een uurtje gezeten. Ook nog ff lekker met de voetjes in het water. Het water stond behoorlijk hoog en de golven waren best heftig. Mooi om te zien.
Daarn iets gedronken op het terras van Les Dunas.

Tijd voor pauze in aanloop naar het diner bij de Duitser.

Leuk hoor zo met elkaar in de Spaanse zon. Wel een beetje jaloersmakend. Wij glibberen nog even door. Ik krijg net een appje van Arthur die vastzit op de ringweg. Al een uur. Veel plezier. Groetjes aan de kinders.

Gre wesseling 2024-01-17 18:30:26

Lekker weer even met de familie te zijn en te knuffelen, mooie fotoā€™s, of je hier aan het strand bent. Gezelli met elkaar,, groetjes aan jullie van mij.šŸ˜˜

Tamara 2024-01-18 13:22:26

Het is weer een echt een familiereĆ¼nie in Benidorm! Gezellig en lekker genieten van en met elkaar! Marco is er vandaag ook met Chantal en Tess bijgekomen! Dus veel plezier!