Arc-sur-Cure, dag 4

Frankrijk, Arcy-sur-Cure

Ik ben vandaag naar Vermenton geweest. Ik vond één van de tenen er niet goed uitzien. Bridgette vond het daarom beter om er iemand naar te laten kijken. Op advies van de farmacie in Vermenton ben ik de antibiotica gaan gebruiken.
Omdat de kapper naast de farmacie zit heeft Bridgette gelijk daar ook een afspraak voor me gemaakt. Over service gesproken.
Verder natuurlijk niet veel te vertellen. Ik hou het dus maar kort.
Ik kan me ook zo voorstellen dat mijn verslagen nu bijna niet de moeite waard zijn om te lezen. Laten we het er maar op houden dat ik het onderga (zo voelt het echt) om straks de Camino weer op te kunnen pakken.

Lekker kort geknipt scheelt weer als je straks weer gaat lopen en probeer te genieten van je verplichte snipperdagen

mary en wim welmers 2021-08-19 19:21:41

De verslagen zijn natuurlijk wel de moeite om te lezen ,ik kijk er naar uit.! We willen natuurlijk weten hoe het verder met jou en je tenen gaat , en hopen dat je na de kuur weer aan de wandel kan. Lieve groeten Marga

Marga Siesling 2021-08-19 20:13:20

Hi Nico, ik wil wel elke dag een verhaaltje van je lezen hoor!

Margaretha 2021-08-19 21:08:59

Hé broertje Pittig koppie! Vermenton.. daar liggen mooie herinneringen.. Ja die rot teen toch ook. Als de antibiotica zijn werk goed doet hopen we dat dit snel aanslaat en je zo toch verder kunt. Maar forceer het niet. Als ik naar de reacties kijk vindt iedereen je verhaal leuk te lezen. Dus gewoon er mee door gaan en zo weten we ook wat je allemaal uitspookt😉 Voor straks lekker slapen en morgen je schoenen ophalen!

Tiny en Bert 2021-08-19 21:20:41

Je kijkt wel heel serieus met dat geknipte koppie. Staat je goed, maar wel lachen hoor. En ik kijk ook elke dag uit naar je verhaal, ondanks dat wij op vakantie zijn. Heel gezellig om te lezen. Gewoon doorgaan hoor.

Lenie en Jan 2021-08-19 21:26:42

We verwachten elke dag een verhaal Nico, of je nu op pad of even van het pad af bent ☺️ Sterkte met je teen 🙏

Betty 2021-08-20 07:55:03

Zo Nico lekker kort koppie!!!!!En blijf schrijven want je verhalen zijn zeker wel de moeite waard om te lezen.We merken dat we er gewoon naar uitkijken. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan zodat je verder kunt pelgrimeren. En Bridgette verdient een dikke pluim,fantastisch!!!!!!!!!!! Houd moed,komt goed!!!! lieve groet Riet en Tjalling

Riet en Tjalling Alkema 2021-08-20 08:54:28

Vooral doorgaan Nico ook wij genieten dagelijks van je verhalen de een is interessanter dan de ander, de ene dag is er meer dan de ander. Dan maak je maar wat meer foto's. Maar wel blijven lachen hoor!!Hopelijk slaat de antibiotica snel aan en kun je volgende week weer op pad. Je hebt al zo'n fantastisch punt bereikt!!

Jopie en Bert 2021-08-20 08:59:03

jammer dat je nog niet verder kan je had zo lekker de gang er in maar nu eerst je voed maar in orde brengen je hebt en goed onderkomen dat is wel lekker houw je tij groete van ons

gerrit en alie 2021-08-20 13:05:55

Je voeten zijn nu het belangrijkste je stukjes vinden we erg leuk , de foto's mooi. Maar op dit moment zijn je voeten belangrijker. HEEL VEEL sterkte .Liefs van ons.