Bezoek op camping Vilasol (Corrie en Ruud)

Spanje, Benidorm

Vanmorgen naar camping Vilasol gelopen.
Volgens Tiny staat daar Corrie (de Herder) met man met hun camper. Die had ik al zo’n 50 jaar niet gezien. Best wel lang eigenlijk.
Corrie is een vriendin van Tiny, maar zoals het zo vaak gaat, heeft ze nu weinig contact meer met haar.
Ik vroeg aan de receptie op welke plaats ze stonden, maar kreeg daar ivm de privacy geen antwoord op. Heb nog wel een rondje over de camping gelopen, maar dat was natuurlijk lastig zoeken. Daar dan ook maar snel mee gestopt en een lekker stuk gelopen.
Na de lunch ben ik naar het strand gelopen. Daar een tijdje gezeten, maar het was eigenlijk te fris.
Toen ik weer naar het appartement liep kreeg ik van Tiny het nummer van de plaats op de camping te horen.
Vond het wel bijzonder om ze te ontmoeten, dus er weer naar toe gegaan. Nu was het niet meer moeilijk om ze te vinden.
Bij hun in de camper onder het genot van een glas wijn, herinneringen op gehaald.
Daar was de tijd te kort voor, maar het was wel ff gezellig.
Wellicht zien wij elkaar na 50 jaar nog een keer.
Vanavond bij hotel Riudor gegeten. Was goed.
Daarna via de Spaanse tv naar de finale van het EK waterpolo gekeken. De Nederlandse meiden hebben van Spanje gewonnen.
Leuke afsluiting van deze dag. Tv