Van Retrie naar Meerhout, 26 km

België, Meerhout

Het ontbijt en het lunchpakket werd om 08.00 uur op de kamer gebracht. Goed geregeld en ook van alles voldoende.
Het eerste gedeelte was redelijk eenvoudig, alleen maar langs het kanaal lopen. Bij een kruising van kanalen staat de SAS4 toren. Kon het niet laten om daar ff naar boven te gaan. Na 217 treden een prachtig uitzicht.
Verder weinig bijzonders.
De ontmoeting van de dag was in Huisen. Een vrouw in een auto stopte om mij Buen Camino te wensen. Ik raakte met haar aan de praat. Bleek dat zij de laatste 100 omheeft gelopen met een rollator. Vind ik ook best knap.
Verder geen bijzonderheden te melden.
Om even voor 16.00 uur aangekomen. Mooie plek om te wonen. Midden in het bos.
Zonder navigatie niet te vinden.
Ook hier weer hartelijk ontvangen.

Mooie omgeving hoor. Misschien moet ik ook maar gaan oefenen met mijn rollator. Inderdaad knap. Fysiek gaat het blijkbaar goed met je. Ik hoor althans geen problemen. Houden zo. Trots op je. Knuffel Gre

Gre 2021-07-22 18:55:31

Natuurlijk klim jij even naar boven💪👏 En weer een mooie ontmoeting vandaag! Ook een doorzetter zo te horen! Goed dat je voorzien bent van goede navigatie want dit adres ligt ook echt in het bos! Maar dat zal vast heel mooi zijn! Tot morgen! Liefs

Tiny en Bert 2021-07-22 19:17:20

Prachtig zo langs het kanaal met behoorlijk wat schaduw, minder last van de zon. Ja behalve als je natuurlijk ee toren op klimt, dat is toch aardig inspannend. Je blaar is kennelijk aardig onder controlle. Ga zo door buurman geweldig!!

Jopie en Bert 2021-07-22 20:05:07

Wat een kanjer ben je toch Nico en ja, natuurlijk ook eventjes die trap meegenomen … Met genoegen en grote bewondering lezen Peter en ik elke dag jouw interessante relaas … Prachtig dat je dat ook nog kunt opbrengen na zo’n dag 💪💪💪

Betty 2021-07-22 20:52:28

We lezen jouw wandelverhalen telkens met veel plezier en grote bewondering! Knap hoor om ook nog even de 'Klim naar de hemel' te doen!! 😅👍 Het gaat fantastisch Nico! Lieve groet van ons.

Ronald en Trudy 2021-07-22 21:56:16

Wel een schitterend plaatje zo langs dat kanaal, trouwens ook het uitzicht op de toren mag er wezen. Fijn dat je steeds leuke mensen ontmoet. Ga zo door, veel succes voor morgen!!

Anna 2021-07-22 22:05:41

Mooie foto’s weer! Inderdaad best knap met een rollator. Maar met of zonder rollator, het blijft knap hoor… Doe het je niet na in ieder geval… Slaap lekker😘