Torre de les Coletes

Spanje, Benidorm

Vanmorgen eerst de was gedraaid. Daarna ben ik voor Cindy wat hotels afgegaan om te kijken waar het interessant is om voor haar een kamer te huren. Ook gelijk wat boodschappen gedaan.
Het is Benidorm Centre geworden.
Daarna nog wat gerommeld en het lopen naar de middag verschoven.
Na de lunch ben ik weer naar Torre de les Coletes gelopen. Ook nu weer via het pad langs de kust.
Het is wel uitkijken, maar ook erg leuk.
Bij het torentje een tijdje in de zon zitten turen naar de zee.
Uit de wind in de zon, prima te doen.
Het is, zeker bij het lopen, behoorlijk rustig geworden. Dit is denk ik de normale drukte in januari.
Op de terugweg mandarijntjes gekocht bij de Carafour. Eerst een andere winkel in geweest, maar daar zagen ze er niet mooi uit.
Verder niet veel gedaan.
Vanavond wilde ik bij het Jordaantje eten, maar daar was geen plaats. Ik wilde daar kibbeling eten, maar daar bleek je voor te moeten reserveren.
Toen maar naar de Chinees gegaan. Lekker gegeten, en afgesloten met een rondje langs de boulevard. Het was inmiddels behoorlijk afgekoeld, dus was het lekker thuis komen. Daar brandt de kachel.
Goed weer geweest, de hele dag de zon gezien.