Soppen en strand.

Spanje, Benidorm

Ik had een paar dagen last van mijn rechter oog. Het was ook een beetje dik naast het oog, en ik keek wat wazig.
Vannacht werd ik wakker omdat mijn gezicht rondom het oog nat was. Kennelijk zat er een ontsteking die nu was open gegaan. Allemaal vies vocht wat er uit kwam.
Alles zo goed mogelijk schoon gemaakt en weer terug in bed.
Na het ontbijt het appartement schoon gemaakt. Alles even nagelopen. Ik krijg visite, dus dan moet het gnap zijn.
Na de lunch naar de kapper gegaan. Het is nu goed weer dus mag er wel wat af.
De kapster (volgens haar kaartje heet ze Rayan) komt uit Colombia, en huurt een kleine ruimte voor haar kapsalon. Ze doet haar werk goed, maar ik dacht dat wenkbrauwen en sik er bij hoorde. Normaal zou ik €7,- moeten betalen, maar de hele service beurt kostte mij €13,-
Maar goed, in Nederland ben je nog meer kwijt. Ik denk dat het resultaat wel aardig is. Veel knapper wordt ik natuurlijk niet van.
Daarna nog ff naar het strand geweest. Was toch weer frisser geworden, maar toch ruim een uur op mijn stoeltje gezeten.
Vanavond heb ik thuis gegeten, had daar al iets voor in huis gehaald.
Nog wat boodschappen gehaald, morgen krijg ik visite, dan moet je toch wel wat in huis hebben.
Een rustige dag geweest, lekker weer, maar niet veel gelopen. Dus ook niet zo veel foto’s.
Ik kijk uit naar Eric, Sandra en Senna.