Richting Markt en El Raco

Spanje, Benidorm

Ik raak er een beetje aan gewend, maar het blijft wel prettig, als je de zon ziet als je wakker wordt.
Vandaag weer een mooie blauwe lucht.
Natuurlijk is het wel fris in de schaduw, daarom zoek ik overal als het kan de zon op.
Ik was eigenlijk van plan om naar Albir te lopen, maar ik wilde ook wel ff bij de markt en het voetballen kijken. Mijn plannen dus maar gewijzigd. Morgen maar naar Albir.
Bij de markt was het lekker druk. Ik heb ff bij de groenten en fruit kramen gekeken, maar niets gekocht. Kwam trouwens ook bijna niet aan de beurt, de Spaanse vrouwen maken een herrie en maken zich druk om het kiezen van het fruit wat er het beste uit ziet.
Wel leuk om daar naar te kijken.
De terrasjes waren nauwelijks in gebruik. Die liggen ook voornamelijk in de schaduw. Misschien dan toch te fris.
Helaas was er geen voetbal, zullen ook wel winterstop hebben denk ik. Waren wel aan het trainen, maar dat is niet zo leuk om naar te kijken.
Nog een eindje doorgelopen, ik wilde nog ff kijken bij een kampeerwinkeltje bij de camping. Ik ben op zoek naar een koffiefilter houder. Nergens te krijgen, en het bedoelde winkeltje natuurlijk gesloten. Wel ff een sanitaire stop gemaakt op de camping.
Die camping, El Raco, stond behoorlijk vol. Zal mij niet verbazen als alle plaatsen bezet zijn.
Onderweg een mooie auto gescoord. Raden welk merk en type dat is.
Na het broodje, weer naar het strand gelopen. Daar lekker een paar uurtjes in de zon gezeten.
Het was trouwens opvallend rustig op het strand. Ik denk dat er heel veel mensen weer naar huis zijn. Kinderen moeten morgen natuurlijk weer naar school.
Ik heb nog ff vrij.
Ook het schaatsen nog gevolgd. Op het strand via de iPad en later thuis op de tv.
Weer aardig wat goud gescoord.
Vandaag weer lekker bij de Duitser gegeten. Was lang zo druk niet dan vorige week.
Ook op de boulevard was het opvallend rustig.
Weer een mooie dag geweest.