Arcy-sur-Cure, dag 3

Frankrijk, Arcy-sur-Cure

Vandaag niet veel te vermelden. Een duffe dag dus. Wel een paar keer een wandeling gemaakt, maar de teller is bij 2,5 km blijven steken. Niet iets waar een pelgrim trots op is.
Tussen door heb ik mijn kamer wat opgeruimd en schoongemaakt. Lucien wilde dat doen, maar ik wilde het graag zelf doen. Moet toch iets doen.
Aan het einde van de middag ben ik samen met Bridgette naar Avelon gereden om mijn schoenen naar de schoenmaker te brengen. De hakken zijn al aardig aan het slijten, dus leek het mij goed dat nu te doen. Gelijk een paar zooltjes besteld. Misschien krijg ik minder last van blaren, het is te proberen. Als het niet lekker loopt verkoop ik ze met dikke winst aan een andere pelgrim.
Vrijdag zijn ze weer klaar.
Weer lekker gegeten. Lucien weet inmiddels dat ik een wijntje wel lekker vind. En hij zorgt goed voor me.
Ook deze dag kan ik weer wegstrepen.

Best lekker Nico, even rust. Ook voor de voetjes. Er wordt goed voor je gezorgd en je krijgt nog een wijntje ook. Geniet nog even van je rust. Knuffel van mij.

Henny 2021-08-18 21:17:55

Geniet van je rust en zorg goed voor je voeten want je moet er nog lang mee doen en een wijntje op zijn tijd kan nooit geen kwaad HOU je taai en succes

Germ 2021-08-18 21:32:23

Hopelijk is deze duffe dag toch ergens goed voor en draagt dit bij aan het herstel van de voeten… Zou zo lekker zijn natuurlijk om straks lekker zonder blaren verder te kunnen lopen… we gunnen het je zo, pijnvrij naar Santiago! Nu eerst weer lekker slapen in een opgeruimde kamer…;-) 😘

Tal en Marco 2021-08-19 00:00:53

Verstandig dat je even op de plaats rust meent Dan gun je je voeten even om helemaal bij te komen Een pelgrim mag heus wel eens een steekje laten vallen dat haalt die straks wel weer in En je bent ook niet een van de jongste meer hou daar rekening mee En ik vind je toch al een kei hoe ver je al ben gekomen Eerdaags lezen we weer een verslag dat je weer op weg gaat Veel succes en we genieten van je verhalen