Een dag in Troyes

Frankrijk, Lavau

Vandaag dus een rustdag.
Vanmorgen niet te vroeg opgestaan, gisteren toch wel laat geworden.
Ik voel me goed, en heb goed geslapen. Eigenlijk niet echt last van de verwondingen.
Vanmorgen met de auto eerst naar Decathlon geweest om spray te halen voor het waterafstotend maken van de schoenen. Ook gelijk een paar nieuwe doppen gekocht voor de wandelstokken.
Daarna naar de farmacie om mijn recept te verzilveren.
Vervolgens zijn we door Daniël afgezet bij de kathedraal. Daar eerst een stempel gescoord en een kaarsje aangestoken.
Ook Margaretha weer ontmoet en gezellig samen koffie (met slagroom) gedronken op een terrasje. Het volgende overnachtingsadres is in overleg met onze gast ouders geregeld. Alleen was er en klein probleempje. Daar is maar één kamer beschikbaar met drie bedden. Margaretha bleek ons echter voor te zijn geweest.
Na intern beraad hebben we besloten om de kamer met zijn drieën te delen. Uiteraard kan dat alleen omdat zij dat goed vind. Er zijn na Troyes niet veel mogelijkheden op redelijke afstand, dus zijn wij heel blij dat zij ons helpt.
Later op de dag nog samen een biertje gedronken op het zelfde terras.
Om 16.30 uur zijn we weer opgehaald door Daniël. Over service gesproken.
Straks lekker eten, en dan is de rustdag weer voorbij. Moeten we weer aan de bak. Kijk er weer naar uit.

Doordouwer(s) succes morgen👍👍👍

Tamara 2021-08-09 19:26:20

Ik zei over gisteren een kaarsje in een kapelletje branden, maar ja, een hele kathedraal is natuurlijk beter. En je ziet het helpt.

mary en wim welmers 2021-08-09 19:42:30

DOE voorzichtig Aub.hoe het ook gaat we zijn trots op je dat weet je .dus morgen heel veel succes.😍

Anneke en Germ 2021-08-09 19:43:26

Mooie foto’s en lekker gegeten! Dit was een noodzakelijke rustdag maar zo te horen heeft het je (jullie) goed gedaan! Misschien toch af en toe een rustdag inlassen? Maar gelukkig kun je morgen weer lopen met je vrienden Henk en Margaretha. Morgen veelal succes en pas goed op jezelf! Liefs😘

Tiny en Bert 2021-08-09 21:19:46

Goed dat jullie er een rustdag van hebben gemaakt! Hopelijk hierdoor morgen weer extra fris verder... En wat een super adres hebben jullie gehad. Slaap lekker voor zo...