Van Scherpenheuvel naar Linter, 28 km

België, Leuven

Na een slechte nacht en een goed ontbijt de schoenen weer aan getrokken.
Vandaag maar een paar foto’s. Alleen in de morgen kon ik foto’s maken. Vanaf 11.00 uur heeft het geregend. Eerst wat miezeren maar later echt regen.
Ik ben eerst naar Diest gelopen daar het pelgrimspad opgepakt. Ik kon een alternatieve route nemen, maar dan moet ik steeds de route planner in de gaten houden. Dat loopt niet lekker ontspannen.
Opvallend vond ik dat de paden erg slecht waren. De zware regenval heeft daar zeker invloed op gehad. Dat betekent dat je goed op moet letten waar je je pootjes neer zet.
De regen maakt het wel lastig om via de route planner te lopen. Telkens als er een druppel op het scherm valt veranderd die en zie je niet meer waar je naar toe moet.
Maar goed ook aan deze dag komt een einde. Om ongeveer 16.00 uur aangekomen bij mijn B&B onderkomen in Linter.

Wat een baaldag!!Slecht geslapen en veel regen is niet best.Positief gezien heb je er weer 28 km op zitten en ben je weer op je volgende verblijf💪🏻 Mag je weer trots op zijn. Rust lekker uit!!en Eetsmakelijk vriend.

Eric en San 2021-07-24 17:57:57

Zo kanjer, je doet het toch maar weer. 24 km gelopen in de regen. Rust maar lekker uit.

Henny Z 2021-07-24 18:07:01

Dat is niet zo heel erg fijn om te starten als je slecht hebt geslapen! En dan veel regen nou niet de lekkerste dag zo te lezen! Des te stoerder dat je toch je voetreis doorzet 💪👏👍🍀🙏 Nu lekker eten en vroeg naar je nessie! we hopen voor je op een betere nacht en een dag zonder regen! Liefs van ons😘

Tiny en Bert 2021-07-24 18:41:58

Je hebt het toch maar gefikst, ondanks een slechte nacht en al de regen. Toppie hoor.

Lenie en Jan 2021-07-24 19:13:41

Wat er bij jou aan regen is gevallen, valt hier misschien morgen. Na regen……..komt de warmte. De groeten van Simon. Veel droogte morgen. Heel veel groetjes van mij.

Tamara 2021-07-24 19:18:12

Hopen maar, na regen komt zonneschijn

mary en wim welmers 2021-07-24 19:23:22

Een regendag en toch 28 km lopen,wij vinden dat Top!!!!!Hopen en duimen voor morgen een betere dag. En dat je vannacht beter kan slapen.Toi toi kanjer .

Riet en Tjalling 2021-07-24 20:19:53

Jeetje dit mag je vandaag wel een baaldag noemen. Hopelijk slaap je vannacht beter, en is het morgen droog. Zeer veel respect voor je. Heel veel succes voor morgen!!

Anna 2021-07-24 22:32:42

Wat jammer dat het zo’n slechte dag was met veel regen! Maar het is je toch weer gelukt knap hoor!!! Nu hopelijk een goede nacht, slaaplekker💤💤 Liefs Chantal.