Dag 27: Thuiskomst Amsterdam

Nederland, Schiphol

Dit is dan het laatste verslag van onze mooie rondreis door het prachtige en verrassende Mexico!

Rond 19:00 konden we boarden op Cancun. Dat verliep allemaal prima en we konden op tijd vertrekken. We zouden zelfs behoorlijk eerder dan verwacht op de bestemming zijn, maar ja afwachten maar.

We hadden een nachtvlucht dus dat is lekker. Proberen wat te slapen en dan bij aankomst het dagje zo lang mogelijk doortrekken.

De vlucht verliep ook heel soepel wel zit je zelfs voor onze begrippen heel kort op elkaar. Toch vind ik Dreamliner een fijn toestel. Ze kunnen veel met licht en dimmen de ramen i.p.v. luikjes.

Er waren weer nieuwe films tov de heenreis dus dat was fijn.

De volgende ochtend rond 11:30 konden we al landen dat was een uur eerder dan verwacht. Nu hopen dat de taxi flexibel is want daar hadden we vorig jaar gedoe mee, maar dat liep ook allemaal prima.

Rond 13:00 waren we heerlijk thuis.

Het was weer een geweldige trip met mooie herinneringen die weer kunnen bijschrijven.
Lekker alles uitpakken en morgen een dagje om bij te komen.

Wat betreft de top 3tjes die we altijd maken hier die van mij:

Accommodatie:

1. The Explorean Kohunlich.
2. Mahekal Beach Resort Playa del Carmen.
3. Villa’s HM Paraiso del Mar (Isla Holbox).

Locatie:

1. Isla Holbox (wat een paradijs!).
2. Chichen Itza.
3. Tulum.

Activiteiten:

1. Zwemmen met de walvishaai.
2. Bezoek tempels in Chichen Itza.
3. 3 eilanden tour op Isla Holbox.

Ik kan iedereen Mexico aanraden het heeft mij heel positief verrast. Wel heel erg heet dus richt je reis goed in.

Ik hoop volgend jaar weer meer!
Dikke kus “Thebig4!”.

Mooie trip om zo weer mee te kunnen volgen maatje, welkom thuis! We gaan snel de verhalen er om heen met elkaar delen!

Robert 2019-08-19 13:33:32

Bienvenido a Holanda! Wat hebben jullie weer een jaloersmakende reis gehad. Xx

Snico 2019-08-19 13:36:25

Jullie hebben een prachtige reis gehad,en wij hebben door jou verhalen een beetje, meegereisd FANTASTISCH.X😘😍💋❤️🥰

Netty 2019-08-19 13:51:50

Welkom thuis! Ga jullie verhalen missen....de reis dankzij jullie weer opnieuw beleefd echt té gek!

Saskia Neijsen 2019-08-19 14:06:38

Was weer super leuk om te volgen. Ook fijn dat jullie weer terug zijn! 😘