Dag 12 vandaag gaan we naar Universal!

Verenigde Staten, Orlando

Vandaag gingen "TheBig4!" Het laatste park in Orlando bezoeken. En dat werd Universal.
We hadden om 9:30 de bus en op de kamer wat ontbeten iets van kwark met crunch ofzo.
Om 10:15 kwamen we aan bij het park. Wat een groot gebeuren weer maar strak geregeld.
De zon schijnt en het is 34 graden niet te doen dus snel de eerste attractie in dat was The Minions. We hebben ruim een uur in de rij gestaan, maar we stonden in de schaduw dus dat was goed. Loucka heeft weer last en het loopt werkelijk zijn oor uit. Wat sneu en vervelend dat hij nu weer last heeft. Hij is namelijk best fan van de Minions.
Na de Minions besluiten we eerst wat te eten en we vinden snel een restaurant waar we ook kunnen kiezen uit niet burgers en/of hotdogs!

Hierna gaan we naar Harry Potter wat een fantastisch gebeuren! Ik heb aardig wat boeken gelezen en wat films gezien en we liepen gewoon door het dorp waar Harry en zijn vrienden boeken en toverstaffen gingen kopen. Echt heel gaaf! Sterker nog je kon daadwerkelijk een toverstaf kopen en dan bepaalde dingen in het dorp activeren super cool gedaan.
Vervolgens gingen we naar E.T. wat ik persoonlijk ook echt een gave film vind en daar zaten we op de fiets met E.T. het mandje voorop zeer fraai gedaan ook weer. Dat kun je wel aan die Amerikanen overlaten.

Hierna gingen we naar een dierenshow waar ze lieten zien hoe zie dieren trainen voor films en gaven live wat voorbeelden, leuk om te zien. Allerlei dieren passeerde de revue vogels, katten, honden, stinkdieren, varkens echt leuk.

Hierna naar Shrek wat ook echt een gave attractie was. Toen we hier in de rij stonden begon het weer te regenen, maar wij stonden droog.

We hadden nog bijna 2 uur de tijd voordat de bus ons weer kwam halen dus we konden nog 1 attractie doen. Het werd The Simpsons wat uiteindelijk echt een geweldige ervaring werd een soort achtbaan maar puur op beeld en geluid echt waanzinnig. De beelden gaven je zo het gevoel dat je in een echte achtbaan zat dat Indy nu mijn gehoor rechts weer een beetje terug was het voor elkaar kreeg dit in 1 rit weer ongedaan te maken. Tjonge wat kan die griet gillen zeg! Maar het was wel een van de leukste attracties samen met de Minions.

Ik maak er zelf helemaal een pretpark van ik loop bijna voor de 2e keer deze reis zeer enthousiast het dames toilet in. Op zich ok denk ik mijn voorkeur voor vrouwen maar in Amerika het dames toilet inlopen vinden ze geen goed idee.

Nu snel naar de bus en dan bij het Hotel nog wat eten en misschien even zwemmen. En we moeten inpakken want morgen vertrekken we naar stop 4 Crystal River en zitten er al bijna 2 weken op!

Orlando was in ieder geval geweldig een top hotel met werkelijk alles erop en eraan en de parken echt een belevenis!
Nu weer even wat rustiger aan doen en overdag bij het zwembad of op het strand relaxen.

Morgen weer meer!

Kus "TheBig4!"

Oh, oh, oh, oh wat een belevingen allemaal zooooo geweldig!!! Geniet enorm van de verslagen en foto's. Luca ik hoop dat je oor gauw over is hoor want dit is zo niet leuk tijdens een vakantie. Liefs Karina.

Karina 2017-08-08 08:15:04

Wat een super reis, kijk iedere dag uit naar de verslagen en lees ze met heel veel plezier. Geniet ervan met elkaar. Loucka sterkte met je oor, zo sneu voor je. Dikke kus.

Liefs ingrid 2017-08-08 10:04:24

Wat een belevenis, echt leuk om te lezen, hopelijk gaat het snel beter met het oor van Loucka. Dikke kus voor jullie allemaal. Beterschap aan Loucka 🙋🏻

Corine 2017-08-08 10:58:37

Aub nooit aan Noortje vertellen over de Harry Potter belevenissen, beterschap voor de ziekenboeg, pas goed op elkaar! X