Dag 7 Vandaag vliegen we van Washington D.C. via Atlanta naar Orlando in Florida

Verenigde Staten, Orlando

Vandaag hadden "TheBig4!" weer een reisdag voor de boeg en wat voor een!
Ik werd om 04:45 ineens wakker ik moest nog inchecken! Ik snel m'n laptop gepakt en inchecken maar!
We hadden om 8:20 een taxi en gingen naar het Ronald Reagan Washington National AirPort. We waren lekker optijd en dat vind ik altijd wel fijn. Bij het inchecken moesten we toch weer wat ompakken vanuit Cha haar koffer die was nu al te zwaar! Dat gaat nog wat worden met nog een ruime 4 weken te gaan.

De vlucht ging soepel en we hadden op Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport een uur om over te stappen. Cha en de kids gingen snel wat te lunchen kopen ik had geen trek. Ik ben te druk met optijd zijn etc. en heb dan geen honger.
Vervolgens vlogen we naar Orlando National AirPort en konden daar onze auto voor de rest van de trip ophalen.
Bij de balie van het verhuurbedrijf wilde ze natuurlijk van alles upgraden en bijverkopen maar dat wilde we niet. Toen zei ze ja het zal een Rav4 worden ik dacht nou ja zeg lekker dan met 4 koffers/tassen etc. maar goed het is wat het is.
Bij de parkeerplaatsen aangekomen mochten we kiezen! Nu hebben we een hele coole Jeep Patriot, helemaal Tegek een automaat en hoge instap heerlijk voor Cha!
We reden weg van het vliegveld en met 30 minuten waren we op onze bestemming. Wat een geweldig hotel rondom een waterpark gebouwd. De kids helemaal enthousiast 4 glijbanen en allerlei water toestanden echt waanzinnig. Er is een hele grote gele emmer en als deze vol zit valt deze leeg echt waanzinnig.

We hebben eerst het park verkend natuurlijk en er zit een bar een pizzeria en winkel en een Starbucks!

Ook was het de bedoeling hier 3 parken te gaan bekijken we zijn hier 6 nachten en 7 dagen dus om en om. We hebben zojuist naast de aanschaf van ons huis de grootste uitgave gedaan denk ik. We gaan een dag naar Disney Magic Kingdom een dag naar Universal en een dag naar NASA en we mochten $1300.- afrekenen! Maar goed pas er doorheen en nooit meer over nadenken.

Morgen gaan we dus naar Disney voor dat geld mochten we wel zelf ons favoriete Disney figuur op ons pasje hebben, nou dat verzacht de pijn hoor!

Wel is het top dat we vanaf hier met de bus gebracht en gehaald worden. Goede service dus.
Nou het gaat wat worden hier en we werden al verwelkomt met een mega regenbui maar dat schijnen we hier iedere dag te kunnen verwachten dus dat komt goed. Het is warm zat hier 34 graden dus het is een bui van een uur en daarna weer snik heet.

Morgen meer want dan gaan we om 8:45 met de bus naar Disney wij hebben er zin aan.

Tot morgen kus van de TheBig4!