Dag 27, Miami bezoek Wynwood!

Verenigde Staten, Miami Beach

Vandaag gingen we met de Vogelaartjes naar "Wynwood".
Maar eerst natuurlijk ontbijten met z'n allen, lekker buiten op het terras in de schaduw.

Nadat we klaar waren de auto's laten komen en op naar "Wynwood". Dit is een hele hippe buurt die sinds 2009 bestaat. De wijk is helemaal opgeknapt met streetart en allemaal leuke restaurantjes en gave hotspots. En werkelijk je kijkt je ogen uit wat een kunst je ziet op sommige muren werkelijk fantastisch.
We hebben daar 4 uur rondgelopen en lekker geluncht en veel foto's gemaakt.

Hierna zijn we naar Dolphins Mall gereden en hebben we geshopt en gegeten. We hebben met z'n 8en 7 paar schoenen gekocht gekkenwerk! Wat een gaaf winkelcentrum.
Na het eten gingen we terug naar het hotel maar ik moest tanken. En het parkeren heeft ook wat miles nodig hoorde ik van Patrick. Ze hadden 100 mile gereden met zijn auto! Hahahaha.
Toen ik een tankstation vond stond daar een hele gave witte Lamborghini te tanken met de vleugeldeuren open. Dus ik vroeg aan die mannen of onze mannen ( Dille en Loucka) even in de auto mochten zitten om wat foto's te maken. Dat vonden mijn bro's geen probleem. De mannen helemaal stoer in de koets gesprongen natuurlijk, hoe vet is dat ook.

Toen we bij het hotel kwamen hebben we verderop wat te drinken gehaald en nog lekker op het dakterras gezeten en de kids lekker chillen op onze kamer.

Het was een hele gezellige dag en we hebben weer veel gezien.

Morgen hebben we een een tocht over de "Everglades" met een radarboot. Lijkt me heel gaaf.

Morgen weer meer!

Kus "TheBig4!".

Echt super plaatjes allemaal! Hoe inspirerend!

Lisa 2017-08-23 08:42:16

Vette street art!

Sandra 2017-08-23 09:41:37

Echt gaaf ook dat jij gewoon de eerste zelftankende auto hebt gezien...!😋

Justin 2017-08-23 10:01:20

Wat gaaf zeg al die foto /schilderijen het zijn net foto's zo fantastisch gedaan en ze zijn echt allemaal super mooi,en dan die mannen in die Lamborghini hoe vet is dat voor die mannen en hun vaders niet te vergeten X💕😘😍👍