Dag 4. Bali, Seminyak.

Indonesië, Bali

Vandaag werd ik om 9:00 wakker.
Ik had een redelijk goede nacht gehad dus had zin in de dag. Lekker met een bakkie op mijn favoriete plekje aan het water zitten wakker worden.

Om 9:30 Cha wakker gemaakt en die 2 van 2 deuren verderop! Die lagen echt nog in diepe slaap. Loucka was optijd gaan slapen Indy was wakker geworden en had spontane sociale verplichtingen online.

Iets na 10:00 zaten we aan het ontbijt. Ik had de dagspecial een Griekse omelet, heerlijk! De rest had american breakfast.

Tijdens het ontbijt hadden we besproken dat we vandaag met z’n vieren op pad gingen Seminyak verkennen en de shopping mall zoeken. Hierna zouden we de plaatselijke tempel bezoeken, chillen en dan naar Potato Head de beachclub van Bali!

Zo gezegd zo gedaan. Na het ontbijt zijn we op pad gegaan. We hadden het winkelcentrum snel gevonden. Het was niet wat men er van had verwacht maar ok. Lees er waren geen westerse merken in het winkelcentrum en maar 2 verdiepingen.
Uiteindelijk kwamen we bij Starbucks terecht en hebben we een bakkie gedaan.

Op de terugweg zij we de plaatselijke tempel ingegaan. Natuurlijk moesten we allemaal de blote benen bedekken, blijft toch wel bijzonder zo’n tempel. Al is dit niet de mooiste die ik gezien heb.

Hierna wilden we weer terug naar het resort, maar kwamen we een te leuk restaurantje tegen. Daar hebben we heerlijk geluncht voor super weinig!

Hierna door naar de kamer waar iedereen even kon doe wat hij/zij wilde en Cha even kon slapen.

Om 16:20 zijn we naar Potato Head gelopen. Wat is dat een leuke en mooie Beachclub zeg! In eerste instantie was het beneden op het gras en de lounge bedden vol. We hebben dus eerst boven op het terras wat gedronken en wat cocktails geproefd, super leuke plek.
Heel gaaf aangekleed en lekkere muziek en allemaal vrolijke mensen. Alles is tot in de puntjes verzorgd het personeel, de toiletten de cocktails echt leuk.
Vanzelfsprekend wacht iedereen op de zonsondergang.

Aangezien dit echt overal staat aangeschreven als de hotspot is het ook geweldig voor Indy, waar ik hele foto sessies mee heb gedaan met een super achtergrond.

Na 1,5 uur konden we beneden terecht en kregen we een geweldige plek aan het zwembad wat super voor het strand ligt op een loungebed. We hebben daar heerlijk gelegen en wat gegeten en gedronken en natuurlijk prachtige foto’s gemaakt.
Al was het eten voor de kids wat pittig, maar het kwam goed. We hadden een geweldige dag weer!

Morgen heb ik een chauffeur geregeld en gaan we naar een andere hotspot op Bali de zee tempel “Pura Tanah Lot”.
Om 15:00 worden we gehaald en we zien wel hoe en wat verder met de chauffeur.

Morgen weer meer.

Dikke kus, TheBig4!

Wat een leuk verslag weer! Ben benieuwd naar die tempels!