Dag 25 4e dag Kaapstad.

Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag konden we rustig aan doen, want we zouden om 13:00 naar Robbeneiland gaan.
We laat Maureen nog wel even bellen want het was wat rommelig boeken vorige week en de naam van de boot zouden we nog doorkrijgen.

Maureen krijgt iedereen te pakken en alles klopt. Yes!
Een half uur later een mail van Robben Eiland travel dat alle boekingen afgelast zijn vanwege het slechte weer!

Even later zien we wel waarom, hele harde wind en bizarre regen.
Wij het kantoor weer bellen of ee kunnen verplaatsen naar morgen of dinsdagochtend. Je snapt m al alles volgeboekt voor de hele week!!
Dit is echt balen maar ja we kunnen er niets aan doen. Maureen zegt rij er naartoe en doe je verhaal. Als je er staat kunnen zie niet liegen en maak je kans
Wij rijden ee heen maar helaas voor niets. We hebben een kans en dat is morgenochtend om 8:30 daar naartoe en hopen op uitvallers. Dus dat gaan we doen we willen er alles aan gedaan hebben! Echt jammer zeker omdat we kaarten hadden.

Ok dus change of plans voor vandaag, wat gaan we doen?

We besluiten vandaag dan maar naar "Kaap de Goede Hoop" te rijden. Het zuidelijkste puntje van het Afrikaanse vaste land. En dan terug langs de kust en via "Boulders Beach" in "Simon's Town" om Cha haar Pinguïns te gaan bekijken.

Maar wat een takke weer onderweg zeg! Heen door de bergen, ik werd er niet vrolijk van hele harde wind en regen. Smalle wegen en je zag de wind over de weg blazen, best een beetje eng.

Uiteindelijk komen we bij Cape Point aan en dat is wel geweldig gaaf hoor! Kunnen we maar weer afvinken. En we hebben mazzel als wij "de" foto willen nemen is het droog en zelfs een klein zonnetje dus geweldig.

Hierna door naar de Pinguïns en het regent dat het giet maar het is echt te leuk! En het zijn Cha haar lievelings dieren. Wat geweldig!

Hierna heel mooi langs de kust weer terug een schitterende rit.

Het lijkt wat op te knappen qua weer nu we terug zijn. Dus wie weet morgen mazzel.

Verder is het niet mijn dag hoor, ben mijn nieuwe Tele lens kwijt!!! Of gejat of verloren tijdens de hop-on Hop-off balen! Gelukkig de parken al gehad dus het Wildlife staat er op!

Vanavond gaan we naar een leuk restaurant waar we Zebra kunnen eten. Dus ik ben benieuwd! Cha heeft het hier al jaren over dat ze dat al heeft gegeten en dat het zo lekker is, dus de kids kunnen niet wachten!

Morgen hopelijk verhaal over Robben Eiland, maar de kans is klein.

Dikke kus "TheBig4!".

Wat leuk om Sjakie met zo'n vette glimlach bij haar pinguïns te zien, TOP!!!

Karina 2016-08-21 18:32:25

Hopen dat het lukt morgen en beter weer zou ook fijn zijn. Geniet maar dat lukt zo te zien prima!

Dave 2016-08-21 18:34:14

Wat balen jullie wilde er zo graag heen,ik zal voor jullie duimen X💋😍💕😘

Ma Oma Netty 2016-08-21 18:57:47

Ooooooh die pinguins!!! Topfoto ❤️❤️❤️

Lisa 2016-08-21 20:35:56

Wat jammer van Robben island. Jullie voorzagen het al. Maar met de pinguïns toch weleen goed alternatief. Ja met winter kun je regen hebben. Zie maar in Nederland Maar vanaf dinsdag in Nederland tropische temperaturen. Geniet jongens de laatste dagen. Knuffel voor jullie.. Van ons natuurlijk👵🏼👴🏼🐧🌴👍🏽