Dag 2. New York en bezoek Times square en naar een Honkbalwedstrijd van de Yankees!

Verenigde Staten, New York

Vandaag de eerste volledige dag in deze geweldige stad!
We zijn allemaal heel vroeg wakker maar weten alles toch wat te rekken.
Om 8:30 gingen we op pad.
Eerst ontbijten bij Starbucks op de hoek en daarna de taxi in naar Times Square!
Daar is alles over de top maar heel gaaf om rond te lopen. Mega grote winkels en allemaal herkenbare punten uit films en TV series. Met name de M&M store is geweldig, M&M's in smaken die je in Nederland niet kunt krijgen of met je naam erop. We hebben geluncht bij het Hardrock Café heel lekker en heel leuk om te zitten. Ze draaien leuke muziek en er zijn wat zaken van bekende artiesten te zien zoals Prince, the Beatles en Madonna bijvoorbeeld.
Hierna zijn we even naar het hotel gegaan om ff te chillen en na een uur hebben we een taxi genomen naar Rockefeller center om onze reservering te maken voor ons bezoek aan "Top of the Rock" morgen bij zonsondergang. Dit is een prachtig uitzicht op de stad waar je in tegenstelling tot the empire state building wel central park en het Vrijheidsbeeld kunt zien op mooie hoogte.
Hierna hebben we de taxi gepakt naar "Yankeestadium" om te gaan kijken naat de wedstrijd tegen de "Tampa Bay Rays"!
Meteen de eerste slagbeurt sloegen de Yankees hun eerste homerun van de avond, wat een feest. En echt gaaf om zo'n wedstrijd mee te maken. Uiteindelijk hebben we 4 homeruns gezien dus het was een mooie pot en natuurlijk gewonnen.
We zijn in de 7e inning weggegaan omdat iedereen wel wat moe was en we vast niet als enige een taxi terug moesten hebben van de Bronx naar Manhattan.
Uiteindelijk ging dat best wel snel en waren we om 22:00 weer in ons hotel. Even schrijven voorlezen en weer lekker slapen.

Tot Morgen, TheBig4!

Weer 'n top dag ! β€οΈπŸ€πŸ™πŸ½β˜€οΈπŸ€—πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜

Il&eem 2017-07-29 08:48:20

WooooooW! Wat een gave foto Eric...en allen :) Die van het stadion is ook super gaaf!...en ik zie...BATMAN! (En een nog veeeeel leukere foto <3) Enjoy!

Dennis W. 2017-07-29 09:02:06

Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben je ziet jullie genieten TOP XπŸ’•πŸ˜πŸ˜˜β€οΈπŸ’‹