Dag 24: Sandos Caracol

Mexico, Playa del Carmen

Vandaag was weer een relaxte dag. Al begon deze niet zo! Ik was gisteren al narrig gaan slapen en werd vanmorgen wakker en ging koffie inschenken maar het is een wat onhandig apparaat. Het staat ook nog eens onhandig in een donkere kast en alles zat onder de koffie! Grrr..

Ik had ook oprecht geen honger dus Cha ging met de kids ontbijten.

Na het ontbijt gingen we naar het strand. Iedereen lekker zijn eigen ding doen. En na een paar uurtjes zie ik het ineens heel donker worden (zie verschil in de foto’s), en zeg ik weet niet wat jullie doen maar ik ga naar de kamer want ik ga dadelijk niet rennen.

Zij bleven nog even dus ik ging. Ik was bijna bij de kamer en het komt echt met bakken naar beneden.

Cha en de kids zijn uiteindelijk daar in de buurt gaan lunchen dus dat was ook slim.
Na een uur kwamen de kids naar de kamer en ben ik even gaan lunchen. Cha lag alweer op het strand want de zon scheen alweer, stik benauwd!

Na de lunch ben ik ook weer naar het strand gegaan en toen mijn boek uit was ben ik via de cocktailbar terug gegaan.

Toen we allemaal weer thuis waren hebben lekker gedoucht en zijn we met de taxi naar het centrum van Playa del Carmen (5th avenue) gereden.
We worden aan de achterkant van een enorme toeristische winkel en tequila shop afgezet met een kaartje van de taxi chauffeur. We krijgen ook een stickertje van de gasten van de winkel en als we terugkomen en het kaartje geven en de sticker laten zien gaan we voor het zelfde tarief terug naar het resort.

We hebben eerst wat rondgelopen en later bij een Mexicaans restaurant wat gegeten. Hierna hebben we 5th helemaal uitgelopen en dat is een behoorlijk eind kan ik melden.

Loucka heeft nog een gave sweater gekocht bij Tommy Hilfiger en ik 2 flesjes tequila.
We kwamen ook weer de welbekende letters van de plaats tegen bij het strand, dus weer een foto.
Toen via Starbucks weer rustig teruggelopen en de taxi weer teruggenomen.
Wat is het zo voor een avondje een gezellige straat om doorheen te lopen en lekker weer even van het resort af.
Morgen alweer onze laatste volle dag en zaterdag avond vliegen we weer terug.

Morgen weer meer!

Dikke kus “Thebig4!”.

Wat een kleurrijke foto's en een blij kind met sweater! Geniet extra van de laatste relax dag.

Karina 2019-08-16 08:12:44

Wat een leuk verslag weer,en wat een mooie foto’s die van zon naar regen,zo snel kan het he,he Loucka wat een gave trui man top die kleur staat je goed,en de dames ook nog geshopt,vast wel nou geniet er allemaal nog van 😍😘💋💋🥰