Dag 15 de laatste dag Crystal River.

Verenigde Staten, Crystal River

Vandaag werden we allemaal optijd wakker. Cha had de hele nacht geen oog dicht gedaan en ieder uur gezien, nog niets opgeknapt dus. Loucka was gelukkig wel wat opgeknapt dus hij kon weer wat doen vandaag.

We gingen eerst maar eens ontbijten en daarna zouden we wel zien. Het was onze laatste dag in Crystal River en we hadden hier eigenlijk met een bootje het water op gewild om de Manatees te spotten (zeekoeien). Maar ja soms is het zo en zijn andere zaken even belangrijker zoals onze "ziekenboeg".

Cha kon niet veel meer eten dan wat muffins en ging weer naar bed. Loucka kon prima eten en bleef ook nog even op de kamer. Indy kwam met mij mee naar het zwembad. Ik heb daar heerlijk liggen lezen "Het Eeuwige Gezeik" van Kluun en Giphart over het mannen Oranje team. Ja sinds kort moet je dat duidelijk uitleggen het "mannen" Oranje!
Wel een gaaf boek voor de voetbal liefhebbers onder ons!

Rond 13:00 kwamen Indy en Loucka naar het zwembad omdat ze met mij wilde lunchen bij het gezellige tentje hiernaast. We zaten goed en wel en ineens komt Cha er aangelopen. Ze was wat opgeknapt en dacht ik ga naar buiten. Slikken is nog steeds pijnlijk dus eten is geen optie ze wil koud water.

Na de lunch gaan we bij het zwembad liggen Cha ook en lezen.
Ik weet niet of het door de zware antibiotica komt maar Cha kan echt geweldig een zeepaardje nadoen! Die leven hier en zij zegt dat ze zo leuk rechtop zwemmen. Voor de mensen die Cha veel spreken vraag even of ze dit wil nadoen!
Verder hebben we de hele middag bij het zwembad gelegen en rond 18:00 gingen we naar de kamer om op te frissen en om te kleden om te gaan eten weer bij de tent hiernaast. Het was vandaag steak avond dus we hebben allemaal een steak heerlijk.
Hierna naar de kamer om te schrijven en voor te lezen en dan slapen.

Morgen reizen we naar Saint Petersburg dus ik ben blij dat de "ziekenboeg" weer wat is opgeknapt.

Morgen weer meer!

Kus "TheBig4!".

Oh gelukkig de ziekenboeg gaat de goede kant weer op ik was blij met de foto gisteren,dan kunnen jullie weer genieten I LOVE YOU ALL X💕❤️💋😘😍

Netty 2017-08-11 07:21:45

Fijn dat het weer wat beter gaat met charissa en loucka.. goede reis morgen xxx