Dag 15 Vandaag vliegen we van Durban naar Port Elizabeth en rijden we direct naar Addo National Park.

Zuid-Afrika, Nationaal park Addo Elephant

Vanmorgen weer vroeg op! We moesten om 9:50 vliegen en ook nog de auto inleveren. We zitten nu op de helft van onze tot nu toe geweldige reis! We zaten niet heel ver van het vliegveld "King Shaka International Airport". Maar je wil toch relaxed reizen, althans ik wel.
Na het ontbijt zeiden we Macy gedag en pakten de auto weer in. Na een 20 minuten waren we bij de luchthaven en werd heel duidelijk aangegeven waar we de auto konden inleveren. Alles ok en we konden inchecken.

We gingen met een klein vliegtuig van Durban naar Port Elizabeth. Dat ging allemaal zeer voorspoedig. Daar aangekomen konden we een nieuwe auto ophalen. We waren om 11:45 bij het verhuurbedrijf en onze voucher zei dag we om 15:00 een auto kwamen halen. Maar iedereen die mij kent weet dat ik me van te voren niet druk ga maken of dit gaat lukken of niet. Dus ik liet Cha dit regelen en er was niets aan de hand en we werden door een hele vriendelijke vrouw geholpen.

We kregen werkelijk waar een fantastische auto! Als we dit hadden geweten hadden we geen accomodaties nodig gehad. Ze gaf aan dat we mazzel hadden deze had pas 600 km gelopen!

Vanaf Port Elizabeth International AirPort is het zo'n 60 km naar "Addo Elephant National Park". Hier zitten wij in "Rosedale Organic Farm", echt iets voor ons! Het is allemaal groen en millieuvriendelijk, komt fam Apple met 2x 4 poorten verloopstekkers om te kunnen laden.😂 Het is echter wel een mooi verblijf en we hebben 2 kamers naast elkaar echt heel mooi.
Bij de receptie maken ze s'avonds een vuur dus dat gaat gezellig worden.
Er is ook een "natuurlijk" zwembad, de kids zijner ondanks dat het winter is en 29 graden toch in geweest.

We hebben 3 km verderop een prima restaurant gevonden waar we even hebben zitten lunchen en vanavond ook heen kunnen.

We zitten 7 km van de ingang van het wildpark en hebben voor morgen weer een nightdrive geboekt. Overdag gaan we met onze eigen wagen het park in.

Nu zitten we lekker bij het zwembad te schrijven en te borrelen. Morgen weer op naar het "Wildlife"!

Tot morgen "TheBig4!".

Te gek guys! Ook even vragen waar de stokstaartjes wonen in Addo! Xx

Sandra 2016-08-11 17:36:49

Alweer op de helft, wat gaat dat snel. Klinkt allemaal weer goed, super auto en mooi verblijf weer. Geniet!!