Dag 18. Bali,Nusa Dua.

Indonesië, Bali

Vanmorgen was leuk wakker worden! Gewoon in je eigen Villa! ( voor 4 dagen dan).
Ik deed de schuifdeuren open en wat een heerlijk gezicht het zwembad, de zon en de open living. Ik maakte een lekker bakkie koffie en ging er eens lekker voor zitten.
Ik deed eens lekker de tv aan buiten, eerst even CNN en later Fox sport, honkbal kijken. De Yankees speelde thuis tegen de red sox, deed mij aan vorig jaar denken toen we bij de Yankees een thuiswedstrijd hebben gezien.

Rond 9:45 werd het ontbijt bezorgd. Wat een luxe is dat zeg, heerlijk in je buitenkeuken ontbijten met z’n 4 tjes. Dat zijn wel momentjes hoor.

Na het ontbijt lag Loucka al snel in het zwembad, heerlijk natuurlijk. Het is weer heerlijk weer dus dat gaat een topdag worden.
Uiteindelijk zaten we lekker met z’n vieren in het zwembad met een bal natuurlijk.

Hierna wat in de zon liggen, muziekje aan en een beetje lezen en spelletjes doen.
We spelen Yatzee en uno en best fanatiek kan ik melden.

Rond 14:00 bestellen we lunch en laten we ook komen. We hoeven ons dan niet aan te kleden om naar het restaurant te gaan. Ja als het kan moet je het er van nemen toch?

We hebben lekker en gezellig geluncht en een ieder gaat even zijn weg. Cha gaat in het zwembad zitten lezen, Indy gaat even liggen want heeft hoofdpijn, Loucka zwemt wat en gaat zonnen. Ik lig lekker even op het loungebed en heb zowaar het geduld en de rust ook wat te lezen.

In de middag loop ik even wat in het resort rond en zie dat het echt heel goed verzorgt eruitziet allemaal. Ze hebben 10 van dit soort Villa’s en een aantal luxe kamers.

Einde middag weer wat spelletjes en een drankje.
Ook komen ze in verschillende ploegen langs vandaag. Eerst krijgen we homemade chocolate cookies, dan een fruitmand, dan komt housekeeping en als laatste de mannen om het zwembad schoon te maken. Ik kan er wel aan wennen!!

We overleggen ook nog even onder de borrel wat we hier gaan doen nog. En dat gaat niet heel veel meer worden want we hebben vanaf de trip naar Lovina tot gisteren al wel veel gedaan, gezien en meegemaakt.
We hebben besloten morgen einde dag de pendeldienst naar het winkelcentrum te nemen en daar dan wat te eten. En overmorgen gaan we een dag naar de beachclub die bij dit resort hoort.

Rond 19:00 gaan we naar het restaurant voor het avondeten. We eten weer heerlijk! Ik had iets met garnalen en witte rijst, super.
Ook kwamen ze vertellen dat we tijdens ons verblijf recht hebben op een 3 gangen lunch, hoe leuk! Dus die laten we morgen bezorgen.

Nu naar huis, schrijven en voorlezen zoals iedere avond. Maar wat is dat ook een leuk iets wat we er al 3 jaar inhouden.

Morgen weer meer.

Dikke kus, TheBig4!

Mooi om jullie belevenissen weer te lezen!! Geniet😘

Kaya 2018-08-09 08:35:19

Ik geniet van jullie schrijven.Ook al die mooie foto's geweldig