Dag 17. Bali, Nusa Dua.

Indonesië, Nusa Dua

Vanmorgen stonden we om 8:30 op en schoven we om 9:30 aan voor het ontbijt.

TheBig4! heeft vandaag een reisdag. Zoals inmiddels bekend gaat de reis niet naar Gili Trawagnan maar naar Nusa Dua.

Gisteravond was er rond 23:30 weer een aardbeving, welliswaar minder heftig maar het blijft onrustig in de regio! Het epicentrum lag dit keer op de Gili’s, dus maar beter dat het gesloten is door de autoriteiten en we er dus niet heen konden/mogen.

11:00 nemen we afscheid van onze vriend Kinol, die ons prima geholpen heeft met alles tijdens ons verblijf in Ubud.

We zitten 1,5 uur in de auto en deze chauffeur doet echt zijn best eea te vertellen en geeft aan dat hij Engels aan het leren is. Vanmorgen was het weer regen in Ubud dus we hopen eigenlijk dat het aan de kust weer mooi is.
Hoe dichter we bij de bestemming komen hoe mooier het weer er uitziet dus dat gaat goed. We komen wel in een file terecht en de chauffeur geeft aan dat het hier ongebruikelijk is om deze tijd. Wat blijkt is er een ceremonie op de openbare weg ivm een begrafenis. Wat een verhaal maken ze daar hier van zeg. Best indrukwekkend dat te zien.

Als we aankomen worden we naar onze Villa gebracht. Wat ziet dat er geweldig uit zeg!
We hebben en private pool met een lounge dek met rieten dak. 2 riante slaapkamers met beide een grote badkamer met ligbad en douche en een dubbele wastafel.
Wij beneden aan het houten terras richting zwembad en voor de kids moeten we een trap op. Zij hebben dan een balkon waar de schuifdeuren op uitkomen.
Beneden een open living en een keuken.
Heerlijk!

Als we de deur uitlopen zit daar het algemene zwembad en dat ligt tegen het terras van het restaurant.

We besluiten een beetje uit te pakken en dan te gaan lunchen.
Na de lunch ga ik wat boodschappen doen zodat we wat te drinken en te knabbelen hebben.
Bij de receptie vraag ik om een driver, daar hebben ze er een aantal van en dat hoort bij het resort.

Verder is er een pendeldienst naar het de beachclub wat een onderdeel is en deze gaat naar een winkelcentrum. De pendeldienst gaat wel volgens een dienstregeling maar is ook kosteloos.

Wij gaan ons hier dus wel vermaken de aankomende dagen.

In de middag liggen we lekker rond ons zwembad en zwemmen we af en toe. Lekker muziekje aan een beetje lezen. Toch wel super relaxed zo hoor een paar dagen.

Rond 19:00 gaan we weer richting het restaurant om te eten. Heerlijk dat Indonesische eten!

We kunnen ook het eten naar de Villa laten komen, dus voor morgenochtend hebben we het ontbijt bestelt en laten we het lekker lux bezorgen.
We laten ons eens lekker verzorgen zo na alle toestanden thuis en de afgelopen dagen hier.

Nu lekker buiten schrijven en dan ook buiten voorlezen!

Morgen weer meer.

Dikke kus, TheBig4!

Het ziet er echt fantastisch uit hier kunnen jullie idd wel tot rust komen denk dat hebben jullie echt wel verdiend na alles wat er gebeurd is genieten nu X💋❤️

Netty 2018-08-08 07:24:16

Verdiend !!!!!! Na alle roering de laatste dagen. Ziet er allemaal fantastisch uit. Als het weer ook meezit is het helemaal top. Just relax. 😞😌

Moeders 2018-08-08 16:27:59

Fijn dat alles goed met jullie gaat! En lekker genieten daar van jullie mooie reis!! We lezen al jullie mooie reisverslagen! 😘🖐🏼