Dag 22: Sandos Caracol Resort.

Mexico, Playa del Carmen

Vandaag sliepen we weer lekker uit.
We gingen rond 10:00 naar het ontbijt.

Natuurlijk hadden wij mannen ook wel door dat vandaag Ajax-PAOK was voor de championsleage! Maar de normaal gesproken fantastische Ziggo app werkt niet buiten Europa, dus stress.

Ik kijken waar championsleage te kijken buiten Europa en krijg ik een prima tip voor een VPN verbinding. Ik sluit een maand abonnement af en het lijkt te werken.

Nu eerst ontbijten met de dames. Dat was weer heerlijk. Wat toast met kaas en jam en een verse jus en een bakje vers fruit.

Na het ontbijt gingen we met elkaar naar het strand en het was niet normaal heet! Normaal een windje uit zee maar vandaag pfff.

We hebben wel prima plekken in de schaduw onder de palmbomen dus we waren optijd.
De kids zien zo’n henna tattoo artist lopen en hebben wel een idee.
Hij komt en ze dingen af voor samen 250 peso’s voor twee ( zo’n 12 euro).

Loucka wil 3 Amsterdamse kruizen en Indy een Happy en Sad smiley.

Als het er op staat gaan Loucka en ik terug naar de kamer om in te loggen en de voorbeschouwing te zien, en wat vrienden in Nederland en Spanje te appen en vertellen dat we live kijken. Wel zo gezellig!

En wat een pot zeg! Pfff er moet nog wel eea strak gezet worden, maar voor nu niet zeuren en zijn we weer het enige clubje wat voor de punten zal gaan zorgen voor Nederland iig in de Champions league.

We winnen gelukkig met 3-2 dus door niet meer over hebben hoe.
Loucka moet natuurlijk zijn laatste Ajax tenue aan en we gaan naar het strand.

Daar gaan de dames eindelijk zwemmen want ze wilde de spullen niet alleen laten en het was echt heel heet.

Na het zwemmen gingen Indy en Loucka naar de kamer en Cha en ik naar het zwembad. Lekker wat drukte en muziek. Cha lag met haar ogen dicht 45 minuten maar sliep niet natuurlijk ;).

Toen naar de kamer douchen en we wilde bij het Argentijns restaurant gaan eten, maar dat was adults only! Toen naar een ander restaurant aan zee mar daar was het 45 minuten wachten. Toen zijn we maar naar het restaurant van gisteren gegaan. Dat is op de Japanner na het beste restaurant van het resort. We hebben weer heerlijk gegeten.

We hebben maandag voor de Japanner gereserveerd, daar kunnen we vrijdag as terecht dus we waren net optijd.

Nu schrijven, lezen en slapen.