Dag 26: Vandaag vliegen we einde dag terug naar Amsterdam

Mexico, Playa del Carmen

Vandaag dan echt de laatste dag op het resort. We stonden op de normale tijd op en hebben eerst lekker ontbeten. Toen de laatste spullen ingepakt want om 12:00 uitchecken!

De kids gaan vast naar het zwembad om een plek te zoeken in de schaduw want we hebben nog een paar uur, maar om dan in de volle zon te zitten....

Cha en ik lopen toch nog even langs de receptie want we vinden de ophaaltijd toch te laat. We hebben de taxi toch een uur eerder geboekt op advies van de receptie.
We kijken ook even waar we nog even kunnen douchen en omkleden voor vertrek. Het ziet er keurig uit, voldoende douches en de handdoeken liggen keurig klaar.

Dan gaan wij terug naar de kamer en laten ons en de bagage ophalen met zo’n kar om uit te checken.

Dat gaat allemaal soepel. Dan lopen we naar het zwembad en de kids konden maar 3 plekken vinden en in de volle zon! Dus ik haak af en ga richting de sportbar waar bij toeval Ajax opgezet is. Dat is mazzel zo kom ik de tijd wel door. Lekker potje, jammer van de tegengoal maar punten in de tas.

Als de wedstrijd afgelopen is komt het met bakken uit de lucht dus er komen steeds meer mensen de sportbar in om te schuilen.

Wij besluiten te gaan lunchen en daarna te gaan douchen en omkleden voor de vlucht.

Zo gezegd zo gedaan en na een prima taxi rit en een bezoek aan Starbucks zitten we nu te wachten tot we gaan boorden.

Voor nu zit het erop morgen het laatste bericht over de vlucht en de jaarlijkse top 3 tjes!