Dag 28 vandaag komen we weer aan in Amsterdam.

Nederland, Amsterdam Airport Schiphol

Vandaag dan het laatste blog want we zijn inmiddels weer thuis en de eerste was hangt al aan de lijn.

We zijn gisteravond rond 23:00 vertrokken uit Kaapstad. De vlucht ging helemaal prima! We zaten 2 om 2 in de hoop dat er niemand tussen zou komen maar het vliegtuig was helemaal vol! Wel prima hoor Cha en ik zijn achter de kids gaan zitten dus we konden alles goed in de gaten houden. Het was 12 uur vliegen dus dat is best lang. Gelukkig konden we allemaal wel af en toe slapen maar het is natuurlijk niet optimaal. Zelf heb ik me overdag maar bezig gehouden en Cha ligt nu een tukje te draaien. Je hebt toch te weinig slaap gehad.

Ben wel druk met de foto's. Ik heb er zo'n 1700 en wat filmpjes dus ik moet wat gaan selecteren.

Maar wat was het een fantastische reis! En wat hebben we een mazzel dat we het best ok zijn doorgekomen met Cha qua pijnklachten. Wij zijn hier iig heel blij mee en hadden dit vooraf alleen maar gehoopt.

We hebben 4 weken met elkaar kunnen reizen in een geweldig mooi en divers land. We hebben rond de 22.000 km afgelegd, 14 verschillende locaties aan gedaan.
We hebben in Hotels geslapen, de mooiste huisjes, in een luxe tent en gezellige guesthouses.
Het was echt waanzinnig! Van mooie gebieden tot sloppenwijken en van zee tot de Bush en wildlife.

Als je de kans krijgt ga er zelf kijken, wij hebben inmiddels voldoende tips voor iedereen. Van mooi eten tot safari's.

Zoals aan het begin al aangegeven schrijf ik dit blog echt voor ons gezin, maar hadden we veel trouwe volgers. Ik hoop dat jullie een beetje een indruk hebben van onze reis en het leuk vonden om te lezen. Dit weekend zal ik de spelfouten en kromme zinnen aanpassen. Ik heb 90 % van het blog op m'n IPhone geschreven en dat is verre van overzichtelijk.

Wij gaan een nieuw doel stellen dus wellicht tot een volgend blog!

Totsiens en sien jou later!
"TheBig4!".

Blij dat jullie weer thuis zijn ik heb genoten van al je verslagen geweldig het was alsof we met jullie meewaren XπŸ’•πŸ’‹πŸ˜πŸ˜˜β€οΈ

Ma Oma Netty 2016-08-24 17:36:22

Welcome back! Ik ga jullie dagelijkse blog wel missen, keek er elke dag naar uit. Blij dat jullie zo kunnen hebben genieten. Xx

Sandra 2016-08-24 17:49:24

Het was heerlijk "mee reizen" ik heb ervan genoten. X 😘

Saskia 2016-08-24 18:34:57

Fijn dat jullie er weer zijn. Ik zal jullie verhalen missen, keek er iedere dag naar uit. 😘

Ingrid 2016-08-24 18:52:59

Welkom thuis! We hebben mee kunnen genieten met jullie droomreis door de leuke foto's en verhaaltjes. Suzette en Indy hebben zelfs een paar keer kunnen bellen. Afstand van niks zuid-Afrika πŸ˜‰ Nu lekker nagenieten, minstens zo leuk om onder het genot van een wijntje over jullie reis te kunnen vertellen en het zo keer op keer weer een beetje opnieuw e beleven in gedachten. Fijne avond. Liefs, Esther

Esther 2016-08-24 19:50:39

Super fijn dat jullie weer veilig thuis zijn en dat jullie zo n mooi reis hebben kunnen maken! We hebben vanuit Zeeuws-Vlaanderen erg genoten van de verhalen!! Liefs van ons allemaal!🌞😘

Jacqueline 2016-08-25 11:53:33

Welkom thuis, Big 4! Fijn dat alles naar wens verlopen is. En ik heb oprecht genoten van jullie reis. En hop, op naar het volgende blog ;-)

Gonny 2016-08-27 09:45:03

Fijn dat jullie weer thuis zijn en dat alles zo goed verlopen is, het was fantastisch om jullie verhalen te lezen!! πŸ‘πŸ»πŸ˜˜πŸ’