Dag 26, Miami Beach the Eclips!

Verenigde Staten, miami

Vandaag hadden we weer een relax dag. We stonden op zonder wekker en gingen ontbijten. Dat ging hier even anders dan we gewend waren. Er was een kamer 102 omgebouwd tot kleine keuken met een bar waar je aan kunt ontbijten en een hele grote koelkast. Maar prima Indy toaste onze broodjes en we gingen lekker buiten in de schaduw ontbijten.

Na het ontbijt gingen we naar het strand dat is echt dichtbij. We huren een cabin en twee bedjes en zijn $60.- kwijt!
We liggen wel lekker en redelijk dicht bij de zee. Ze zijn hier wel streng want Cha en de kids worden het water uit gehaald door de kustwacht dat ze te ver de zee in gaan.

Rond 15:00 maken we wel iets heel gaafs mee waar de media hier al dagen heel druk mee is "The Eclips!".
En van 15:01 tot 15:03 kunnen we er wat van zien. We zitten niet in de volle lijn over het land maar kunnen het redelijk meekrijgen. Ik heb een foto genomen zo goed en kwaad als het ging.

Rond 16:00 zijn Loucka en ik het zat en komt er op zee ook een donkere lucht aan . Wij gaan en de dames willen blijven.
We zijn nog niet halverwege of het gaat regenen niet normaal. Loucka en ik gaan via een winkel snel naar het hotel. Nog geen 10 min. later komen de meiden verzopen binnen.

We douchen allemaal, drinken wat en dan gaat de telefoon. De Vogelaartjes zijn gearriveerd. Wij naar beneden en welkom heten natuurlijk. Altijd leuk om na 3,5 week weer andere mensen te spreken.
Zij pakken even uit en we gaan gezamenlijk eten op Ocean Drive, niet zo druk als gisteren dat was jammer.

We eten wel lekker en gezellig en lopen daarna Ocean Drive nog wat af en via onze straat Washington Road weer terug.
We halen een fles wijn en drinken die op het dakterras op. De kids doen met z'n vieren een spelletje. Opeens gaat het weer regenen en wij zitten droog maar de kids niet. Zij gaan naar onze kamer en wij kletsen en drinken nog wat.

We besluiten dat we morgen naar Wynwood gaan en overmorgen naar de Everglades. Dus dat gaat gaaf worden.

Morgen weer meer!

Kus "TheBig4!".

Leuk hoor nu met z'n alle genieten. Geniet van wat nog gaat komen.

Dave 2017-08-22 08:15:18

Ziet er allemaal mooi, relaxed en vooral heel gezellig uit. Toch uniek voor jullie de eclips te zien. Nou meer niet te zien. Even vertellen. Wie zijn de vogelaartjes. Ik mis iets geloof ik. Wat een land hΓ¨, alles even groot en oversized. Zelfs de prijzen zo te horen.πŸ’²πŸ’²πŸ’². Toch ook weer een geweldige ervaring die je niet snel vergeet. Hier prachtig weer en Holland is ook mooi hoor.πŸŒ·πŸŒΊπŸ’πŸŒ»πŸ“πŸ„πŸΈ.πŸ˜ŽπŸ€“πŸ˜Ž Op naar de volgende sightseeings. Geniet en tot later. Knuffel van hier 😍😍