Dag 30, Vandaag stappen we op de cruiseboot richting Bahama's!

Verenigde Staten, Miami Beach

Vanmorgen staan we redelijk op tijd op. Gisteren toch Cha weer met een morfine tablet op bed gelegd, en vanmorgen vroeg weer een tablet gegeven.
Gaat niet helemaal lekker, ze heeft erg veel last van haar lies. We hebben dus besloten pleisters bij te plakken want we willen wel kunnen genieten van de cruise.

Als we wakker zijn gaan we beneden ontbijten en pakken daarna onze tassen in. Om 11:00 checken we uit en laten we de auto komen.
We rijden richting de cruise terminal en er staat gelukkig duidelijk aangegeven waar we moeten zijn voor onze boot. Er liggen er momenteel 3 in de haven namelijk. Wij zitten op de "Norwegian Sky" de aankomende 4 dagen en we zullen twee eilanden van de Bahama's bezoeken waaronder Nassau.

We komen bij de terminal aangereden (terminal C) en een aardige man neemt onze bagage aan en gaat zorgen dat het in onze hut komt. Wij hebben hut 8158 met 4 bedden een badkamertje, tv en koelkast te leuk.

Maar we konden niet direct onze hut in dus liepen eerst wat rond en dronken wat. Hierna even het schip verkennen want het is 11 verdiepingen hoog.
Op de bovenste 2 dekken hebben we zwembaden, bubbelbaden, barretjes en basketbal velden. Echt heel gaaf!

Ook zit er een restaurant en we lunchen daar wat. Het is nu nog wat regenachtig maar dat mag de pret niet drukken. Er zijn 11 restaurants en meer dan 11 barretjes. Er is een enorm theater waar vanavond de welcome on board show is. Komt vast helemaal goed.

Cha ligt even op bed omdat ze vanavond ook wat gezelligheid wil en de kids zijn ook in de hut aan het chillen. Ik drink op het zwembaddeck een biertje en begin vast met schrijven.
We hebben eerst om 16:15 een mandatory life boat drill. Nou als we het daar van moeten hebben acht ik de overlevingskans nog kleiner dan bij de Titanic!

Maar goed dit hebben we gehad wij hadden P en moesten naar het theater. Daar kregen we alle instructies.

Hierna gingen we weer naar de 11e verdieping het pooldeck. En we verlieten rond 16:45 Miami.

Toen ging het los wat een feest! Indy was niet lekker en ging ff naar de hut met Loucka. Cha en ik bleven op het pooldeck wat drinken.

Om 18:30 kwamen de kids weer en gingen we eten in een van de restaurants. We hebben echt heerlijk gegeten.

Hierna gingen we naar de welcome on board show, die viel wat tegen.

Nu naar de hut want morgen komen we rond 08:00 aan in Nassau!