Dag 20. Bali, Nusa Dua.

Indonesië, Nusa Dua

Vandaag werd ik rond 8:30 wakker. Ik ben er direct uit gegaan want ik werd eerder in de ochtend al wakker van de harde regen die viel.
En wij hebben daar geen rekening mee gehouden dus er was wel eea opnte ruimen zo rond het zwembad.
9:00 maak ik Cha en de kids wakker die nog heerlijk lagen te tukken.

9:30 werd het ontbijt weer heerlijk gebracht dus daar hebben we weer van genoten met elkaar.

Rond 11:00 hebben we vervoer geregeld, we gaan naat het strand een dagje!
Is echt wel top geregeld hier dat je gewoon vervoer kunt boeken en ze komen je op de afgesproken tijd weer halen. In dit geval hebben we afgesproken dat we de beachclub laten bellen als we gehaald willen worden.
We krijgen ook vanuit het resort vouchers mee dat we 4 ligbedjes en 2 parasols krijgen. We liggen helemaal top!
Wat een prachtige blauwe zee en de wolken maken het plaatje alleen maar mooier.

Ze komen ook regelmatig langs bij de bedjes voor eten en drinken en natuurlijk massages!
Drinken is echt om te gieren 4 drankjes bezorgen €4.-!
Als we even liggen neemt Cha een massage, 2 dames een uur 150.000 zeg €9.-! Niet te geloven toch?

Ondertussen heeft Loucka het druk met de fotoshoot van Indy, super leuk allemaal.

Als Cha een beetje is bijgekomen gaan we lekker lunchen hier. We lopen naar het restaurant en worden supervriendelijk geholpen.
We zien dat als je Sateh neemt dat ze dat heel leuk op een kleine tafel kolenbbq serveren! Te grappig wel een rookhol aan tafel maar ziet er gaaf uit.
Cha neemt een gegrilde kreeft!

Na de lunch gaan weer heerlijk relaxen de temperatuur is goed.
Ik ga even een stuk over het strand lopen dat stil liggen is niets voor mij.
Als ik terug kom lopen zie ik dat Indy en Loucka alletwee een massage krijgen. Zo leuk hun te zien genieten!

Rond 16:30 laten we ons weer ophalen en gaan we terug naar het resort.
Even douchen en opfrissen en dan laten we ons om 18:00 weer bij het winkelcentrum afzetten om daar wat te eten. Er zijn daar zoveel restaurants en wel leuk een keer wat anders dan het resort.

Als we een rondje lopen komen we een tentje tegen met henna tattoos. Natuurlijk willen Indy en Loucka dat. Loucka kiest iets uit de map en Indy verzint zelf iets.
Ze zijn helemaal blij!

We eten heerlijk met een flesje wijn erbij. Na het eten via een paar winkels weer terug naar het resort.

Morgen verlaten we de Villa en gaan we naar onze laatste locatie, Sanur!
Daar zitten we in een beachresort en dat is wel heel leuk, echter met alle activiteit hier vind ik het ook wel een beetje spannend. Maar goed tot nu toe gaat alles prima als je maar naar de locals blijft luisteren.

Nusa Dua en in het bijzonder La Berceuse resort en villa’s het was geen Gili Trawagnan, maar een prima alternatief gezien de omstandigheden!

Morgen weer meer.

Dikke kus, TheBig4!

Wat prachtig weer,en wat is de zee daar mooi blauw,en helder,wel even heerlijk rust gevonden zo te zien,fijn en geniet er van X💋❤️ I LOVE YOU Big4

Netty 2018-08-11 08:39:19

Ik zie dat jullie wel heel erg genieten Dat is fijn om te zien. liefs Omaxxx

Nettie allebes 2018-08-11 12:14:00

Wat fijn dat jullie toch kunnen ontspannen na alle bevingen en onrust . Het ziet er fantastisch uit en ja , de prijzen voor drankjes en massages is voor ons om te lachen. Reden om er veel van te nemen, vooral massages ! Ben er gek op ! Geniet nog de laatste dagen,😘

SAS 2018-08-11 16:12:41

Wat een mooie plaatjes, en dan dat heerlijke eten fantastisch. Blije snuitjes op de foto’s doen mij goed.

Corine 2018-08-11 17:16:03

Heerlijk, ik krijg honger van al je verhalen over dat lekkere eten!! Selamat makan