Dag 13 reisdag Drakenberg - Umhlanga Rocks.

Zuid-Afrika, Umhlanga Rocks

Vanmorgen werden we nog een keer wakker in deze geweldige omgeving. Wat is het een aanrader voor wie naar Zuid-Afrika gaat in de toekomst.

Maar goed we gaan na het ontbijt weer inpakken en uitchecken. We rijden eerst weer zo'n 70 km door niemandsland en over zeer slechte wegen. Onderweg komen wel wat kindjes langs de weg tegen die Indy en Loucka kadootjes uitdelen. Ze geven nu potloodjes, schriftje en gummetjes. De kindjes zijn zo vriendelijk en blij, echt te leuk!

Uiteindelijk komen we op de N3 terecht wat een 3 baans tolweg is dus dat is doortuffen. Waren het niet dat we in een grote file komen en dus stilstaan. Wat hier dan gewoon kan is dat je omkeert en via de vluchtstrook terug gaat. Wat een mafkezen zeg, levens gevaarlijk.

Uiteindelijk lopen we een half uurtje vertraging op dus het valt mee. Er is een vrachtwagen omgevallen en ja dat geeft wat rommel.

We komen rond 13:00 aan bij onze lodge. Het is ook weer een leuke locatie "Carter's Lodge" op 54 Armstrong Ave in La Lucia (tegen Durban aan).
We hebben 2 grote kamers met een tussendeur en openslaande deuren naar de tuin, dus echt leuk.

We leggen onze spullen binnen en rijden richting strand (oostkust dus Indische Oceaan) om te lunchen. We hebben op de boulevard wat gegeten en besluiten lekker even terug te gaan om weer allemaal wat rustig voor ons zelf te doen. We hebben daar alles voldoende in de koelkasten, een zwembad en weer tv zodat we olympische spelen kunnen kijken.

Uiteindelijk beslissen we dat we niet naar een restaurant rijden maar wat laten bezorgen en lekker thuis eten. We laten Pizza komen lekker.

Morgen gaan we een dagje naar het strand en doen we weer lekker relaxed. Het is morgen goed weer en we zijn wel toe aan een dagje lekker niets in de zon!

Tot morgen x TheBig4!

Heerlijk dagje strand morgen, geniet er van!! Xxx

Ingrid 2016-08-09 19:30:42

Wel lekker zo'n rust dagje tussen door,ik zou zeggen geniet er van met z'n 4tjes X💋💕😍😘👍

Ma Oma Netty 2016-08-09 19:54:26

Heerlijk, ff lamballen. Geniet ervan!