Rondreis Zuid-Afrika 2016

28 jul 2016 - 25 aug 2016

Begin 2016 hebben we met z'n vieren (The Big4!) besloten om een rondreis door Zuid-Afrika te gaan maken met het gezin. We gaan deze reis maken om mooie herinneringen te maken met elkaar. Dat is de hoofdzaak, echter gaan we natuurlijk voor de "Big Five" en willen wij de kinderen ook wat geschiedenis over het mooie Zuid-Afrika bijbrengen. We gaan een Rondreis maken van 4 weken en beginnen in Johannesburg en na 4 weken vliegen wij met koffers vol herinneringen en mooie foto's en films terug naar Amsterdam vanuit Kaapstad! Ik ga deze reis met name voor ons een blog bijhouden, maar ik kan me zo voorstellen dat er vrienden en familieleden zijn die onze reis een beetje willen volgen. Ik weet niet waar we allemaal online kunnen dus ik kan niets garanderen qua frequentie van updates. Ik hoop dat het voor ons een mooi naslagwerk zal worden en voor jullie ervoor kan zorgen dat jullie je er een beetje bij aanwezig voelen en weten wat wij ervaren.

Alle foto's van deze reis

De reisverhalen van De-holtmannetjes.reisdagboek volgen

Ontvang een email zodra De-holtmannetjes.reisdagboek een nieuw reisverslag schrijft.

Reisverslagen

Album bestellen

Bestel van deze reis een prachtig fotoalbum. Hierin staan alle reisverhalen, foto's en locaties van deze reis. Het album wordt automatisch voor je gemaakt zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.

Maak een fotoalbum van deze reis