Dag 17 Reis van Addo naar Tsitsikamma National Park.

Zuid-Afrika, Eastern Cape

Vanmorgen zijn we na het ontbijt weer op pad gegaan. We verlaten Addo en gaan opweg naar Tsitsikamma, waar verblijven in een geweldig huis aan zee. Het is werkelijk een geweldig uitzicht vanuit onze slaapkamer en vanaf het balkon. Wat een wilde zee!

We moesten vandaag 240 km rijden maar het grootste deel over de N2 dus dat was lekker doorrijden. We reden om 9:30 weg en waren om 12:30 in het park. Ee konden om 14:00 pas de sleutel halen dus we besloten eerst wat te lunchen en het diner te reserveren voor vanavond. We zitten vrij dicht bij het restaurant en de winkel dat is fijn.

Na de lunch hebben we eerst de sleutel gehaald aan het begin van het park, zo'n 7 km terug. Toen we bij ins huisje kwamen hadden we allemaal zoiets van WOW! Het is ook echt tegek met uitzicht op de Indische Oceaan.

Hierna zijn we weer richting het restaurant gegaan. Hier beginnen allerlei wandeltochten. Er zijn hier bussen met dagjes mensen en wij blijven gewoon lekker een nacht. Het park sluit om 19:00 voor dagjes mensen.

Indy, Loucka en ik gaan een wandeltocht doen waar we uiteindelijk uitkomen bij een hangbrug van 70 mtr over het water heen. Echt een zeer mooie tocht, maar heel veel klimmen en dalen dus Cha blijft bij het restaurant.

Na een uur zijn wij weer terug en drinken we wat en de kids eten een ijsje. Hierna doen we wat boodschappen en rijden we terug naar ons huisje. We maken nog wat foto's van de ruige zee en gaan wat olympische spelen kijken. Vanavond hebben we om 18:30 gereserveerd in het restaurant. Morgen vertrekken we naar Oudtshoorn waar we weer 2 nachten verblijven. Ik hoop dat je op de foto's kunt zien hoe geweldig mooi het hier is.

Tot Morgen 😘 "TheBig4!".

Het is zeker te zien hoe mooi het is, prachtig!!

Ingrid 2016-08-13 18:27:58

Wat prachtig daar zeg!! Die zee schitterend!!! 😍

Judith Erwin Sarah en Guus! 2016-08-13 20:12:49

En wat een mooie schelpen Indy en loucka wauw!!! 👌🏼

Sarah en Guus 2016-08-13 20:14:33

Chapeau voor jullie dat jullie dat van te voren zo fantastisch georganiseerd hebben. Geweldig. Je valt van de ene verbazing in de andere. Graag alle details als jullie terug zijn. Geniet!!!!!!