Dag 25. Vandaag rijden we van Key Largo naar Miami Beach!

Verenigde Staten, Miami Beach

Vandaag reden we van Key Largo naar Miami Beach.
Het was niet best weer onderweg maar liever onderweg dan bij aankomst.

We hadden er al rekening mee gehouden dat we niet direct op de kamer zouden kunnen omdat we echt heel vroeg zouden aankomen. We waren rond 12:00 al in Miami!
We konden er idd nog niet in en de man die achter de receptie deed nog niet bijna zijn best om ons welkom te laten voelen dat zijn wij tot nu toe niet gewend hier in de USA. Het hotel is ook niet helemaal wat we verwacht hadden zo op het eerste gezicht maar we zien wel. Het begint al met het feit dat je nergens kunt parkeren (overigens bij bijna alle hotels niet in Miami weten we na navragen). Wel kan hij parkeren regelen voor $35 per 24 uur! Dus wij als Nederlanders die Amsterdam gewend zijn pakken dit aanbod weer met beide handen aan! Later komen we er achter dat dit idd prima is maar toch wat een geld.

Omdat we de kamer nog niet in kunnen en het nog geen lekker weer is besluiten we eerst wat rond te rijden en uiteindelijk gaan we naar het centrum waar wat winkels zijn zoals Apple, Nike etc.
Ook lunchen we daar wat en zijn we ook langs het hotel gereden waar we na de cruise naartoe gaan en dat ziet er stukken beter uit. Ook fijn om in het vooruitzicht te hebben.

De dagen die we nu in Miami zijn worden ook wel heel leuk hoor. Want we zitten 1 blok bij het strand vandaan en 1 blok bij Ocean Drive, dus de ligging is super.

Na het winkelen gaan we eerst inchecken en maken gebruik van valetparking van het hotel, ik moet 30 min van te voren aangeven dat we de auto nodig hebben en dan staat de Jeep voor de deur. Ben benieuwd.

Wij pakken de tassen en gaan naar de kamer, deze is niet super groot maar wel hip en schoon. We zijn toch van plan de dagen die we nu hier zijn ook wat van Miami te zien en we willen vanuit hier naar de Everglades op zo'n radarboot. En morgen komen de Vogelaartjes met z'n viertjes ook in dit hotel dus dat gaat gezellig worden.

Als we de spullen een beetje op zijn plaats hebben gaan we weer op pad en besluiten we richting strand te lopen om te bekijken hoe ver het is en hoe het er uitziet. Nou dit is echt nog geen 5 minuten lopen en een prachtig strand. Als we aankomen vaart er net een cruiseschip weg gaaf gezicht hoor. Over 5 dagen varen wij daar!

We lopen langs het strand dus langs Ocean Drive en willen kijken waar we zullen eten. We gaan eerst even wat drinken maar zitten bij een tent waar de muziek zo belachelijk hard staat en boven ons een speaker die het dan weer wel en dan weer niet doet. KNETTERGEK word ik daar van, wat een ellende! We drinken so snel we kunnen en rekenen af.

Een paar tenten verderop ziet het er leuk uit, en er komen steeds meer auto's en mensen voorbij om naar te kijken en die zeker graag bekeken willen worden. Een aantal van de auto's zie je in de foto's de mensen wil ik jullie echt besparen. Alles wat niet kan hebben we ongeveer gezien je lacht je rot. De meeste dames weten hun maat niet meer en schatten dit echt een maatje of 4 kleiner in. Geweldig!

We hebben daar echt een paar uur gezeten en wat een lol heb je daar. Echt een topavond en ook nog lekker gegeten.

Nu naar de kamer schrijven lezen en nog wat drinken.

Morgen weer meer!

Kus "TheBig4!".

Miami beach baby! Enjoy 🎈🎈🎈 Heel leuk te lezen en top fotos, die groene slee !

Lisa 2017-08-21 08:01:43

Wat een auto,s. Luxe luxe. Jullie jeep is niet te zien πŸ˜€πŸš™πŸšœπŸ˜³. Top genieten voor jullie hΓ¨. Gaat Charissa goed weer? Jongens op naar de cruise naar de bahama,s. Mooie foto,s . Knuffel van hier 😍😍