Dag 21, de laatste dag in Naples.

Verenigde Staten, Naples

Vandaag hadden we onze laatste dag in het mooie Naples.
Wat een geweldige plek om te zijn en wat is het hier warm. We hoorden vandaag dat het gisteren 100 gr F was dus 37,8 graden Celsius!

Vanmorgen eerst weer rustig aan gedaan want gisteren had ik Cha met een morfine tablet op bed gelegd. Het rommelde al 2 dagen maar gisteren ging het toch even minder. Pijn op de bekende plek onderin de rug, koorts en rillen van de kou.

Vanmorgen ging het gelukkig weer wat beter dus onder controle zullen we maar zeggen.

Na het ontbijt zijn we weer heerlijk bij het zwembad gaan liggen en hadden lekkere plekken. Het was vandaag wat aangenamer en wat bewolkt en dat is zeker niet erg!
Rond 16:00 gingen we weer naar de kamer want we zouden een tweede poging gaan wagen naar het Coastland Center (shopping mall). Toen we net op de kamer waren ging het echt heel hard regenen en onweren. Het regent dan zo hard dat de straten echt blank komen te staan. Het duurt steeds maar een klein uurtje dus dan loopt het weer weg.

Een zeer mooi moment om te gaan shoppen. We rijden er heen het is maar 8 minuten rijden en het regent dat het giet, we rijden echt door het water tegek. Onze Jeep heeft er geen moeite mee en we zitten wat hoger en droog.
Als we aankomen stopt het net met regenen en alles is vandaag wel open geen stroomstoring.

Indy kan helemaal los want alle favorieten zijn te vinden. We kopen ook redelijk wat zo heeft Indy nieuwe Nikes en we kopen wat bij Abercrombie en Bath en Body Works en natuurlijk een bezoek bij Victoria's Secret. Wel een heel mooi centrum met alles erop en eraan.
Toen we wegreden vroeg ik wat de top 3 winkels waren die ze tot nu toe gezien hadden, en Loucka had de mooiste top 3.
3. Applestore
2. Sportschoenen winkels
1. De uitgang naar buiten bij de mall's!
Hahaha geweldig.

Als we weer richting het Hotel rijden zien we dat er een hele mooie zon's ondergang gaande is. Dus we besluiten dat we toch nog even naar het strand rijden om wat foto's te maken en niet voor niets. Het is werkelijk een plaatje en wellicht nog mooier dan van de week op de Pier.

Hierna rijden we terug naar het hotel. Morgen niet te laat op want we hebben een reisdag op naar stop 7 Key Largo. We zijn al over de helft maar hebben nog mooie dingen in het vooruitzicht.

Naples je was geweldig!!

Morgen weer meer.

Dikke kus "TheBig4!".

Wat naar dat Charissa weer zo'n pijn heeft gehad,maar wel fijn dat je dat weer onder controle krijgt en dat het dan de volgende dag weer wat beter gaat. Loucka weer bekkie bij maar wel geweldige opmerking echt Loucka,heb begrepen dat de dames weer lekker geshopt hebben nou geniet maar verder X💕😘😍💋

Netty 2017-08-17 06:49:35

Mooi verhaal weer!!! De uitgang...hahahahaha....why am I not surprised! En Eric...prachtige foto's!