Dag 1. Vertrek vanuit Amsterdam richting eerste stop Jakarta, daarna door naar Denpasar (Bali).

Nederland, Schiphol

Zondagochtend rond de klok van 6:30 hoor ik Cha richting de badkamer gaan. Ik hoor Loucka al roepen “goedemorgen”, hij heeft er zin aan.
Het is zover vandaag gaan we weer beginnen aan een mooie reis. Dit keer heeft “TheBig4!” gekozen voor Azië.

Het enige nadeel is dat het een zeer lange reis is voordat we op plaats van bestemming aankomen. De eerste stop is Jakarta waar we 3 uur de tijd hebben om over te stappen op het vliegtuig naar Denpasar.

We staan allemaal redelijk optijd op zodat niemand hoeft te haasten. Dit gaat allemaal zeer relaxed. Om 7:50 komt Sharon ineens aangereden op de fiets, ze komt Indy uitzwaaien! Hoe leuk?
Nadat ze toch nog toch nog een keer aangegeven had dat ze het stom vond dat ze niet mee mocht, ging mijn telefoon. Dat was Edwin van een snelle taxi dat hij er over 10 min zou staan.
Nu gaat het serieus worden. We pakken de laatste dingen sluiten af en gaan vast buiten staan in het zonnetje.

We nemen afscheid van Sharon en stappen in. We rijden lekker door, maar in de tunnel zie je het al drukker worden. We hebben ruim de tijd genomen en zijn 3 uur van tevoren aanwezig.

Ook het bagage afgeven en paspoort controle loopt soepeler dan verwacht, ik ga mij bijna zorgen maken!

Achter de douane starten we natuurlijk zoals we iedere vlucht starten met Starbucks. We bekijken nog wat winkels omdat de dames denken dat deze nog wel eens veranderen. Loucka en ik weten wel beter!

Rond 11 uur zijn we bij Gate G4 en al vrij snel beginnen we met boarden. We starten met iedereen vanaf rij 50 wij zitten op 58, zit weer mee.
Als we eenmaal zitten krijgen we te horen dat er wat vertraging is vanwege drukte rondom Schiphol. Uiteindelijk vliegen we 13:20 weg ipv 12:05. Maar ja wat is 1:15 op 17 uur vliegen!
Als we in de lucht zijn krijgen we heerlijk kip met rijst wat we vooraf al gedacht hadden, het smaakt prima! Indy had kip met aardappels.

Als ik dit schrijf ligt iederen na wat films kijken te tukken en is het 00:26 en in Jakarta 5:26 we moeten vast wennen en in het ritme komen.

Nou de eerste dag zit erop en verloopt vooralsnog voorspoedig. Morgen pak ik het blog op vanaf Jakarta!

Morgen wer meer.

Dikke kus, TheBig4!

Veel plezier en ik kijk weer uit naar jullie avontuur in Azie. Geniet ervan, Big 4! XXX

Gonny 2018-07-23 13:46:14

Fijn dat de reis voorspoedig is gegaan! Hebben de dames van Garuda nog een momentje voor jullie genomen? Nu bijkomen van deze hele lange reis ! 😘

SAS 2018-07-23 14:10:34

Zo leuk om weer elke dag uit te kijken naar jullie verslag. 😃👍. Geniet van jullie vakantie 😘

Anita 2018-07-23 15:48:37

Inderdaad ik verheug mij weer op de altijd leuke reisverslagen! Super fijne vakantie.