Dag 33. Weer terug in Miami Beach!

Verenigde Staten, Miami Beach

Vanmorgen ging de wekker (te)vroeg! We moesten uiterlijk 9:30 van boord zijn en ook ontbeten hebben, dus 7:00 wekkertje.

Dit ging allemaal prima maar dan ben je ook weer vroeg bij je volgende hotel in Miami dus de kamer was nog niet klaar.

Dit is stop 10 en dus de laatste van deze geweldige trip! Vrijdag komen we via Parijs weer terug. We hebben de nachtvlucht van donderdag dus dat is lekker. Ik hoop dat Cha een beetje goed kan slapen/zitten.

Ook was er nog geen parkeerplaats vrij, dus we besloten maar even de stad in te gaan.
Ik heb mezelf maar een Iwatch2 kado gedaan kon geen ander leuk souvenir vinden.

Rond 12:00 waren we weer bij het hotel en konden we parkeren a $34.- per 24 uur. Dit keer wel onder het hotel dus we hoeven niet te wachten.

We pakken onze zwemspullen en haan lekker bij het zwembad liggen. Iedereen is wat moe en Indy moet echt nog bijkomen van gisteren merken we. Ook gaat Cha niet heel soepel nog.

We lunchen aan de overkant van de straat wat in zo'n winkel waar ze van alles verkopen en klaar maken, maar het smaakt prima.

Het is gelukkig wel een lekker hotel voor de laatste dagen met een lekker zwembad, ruime kamer en aan het strand! Precies wat ik in gedachte had voor de laatste dagen in Miami Beach.

Wat gezellig is, is dat de vlucht van de Vogelaartjes ongeboekt moest worden vanwege Harvey, zij zouden via Houston vliegen maar daar zijn alle vluchten gecanceled. Zij zijn nu tot donderdagmorgen ook nog in Miami.

Dus wij zijn even bij hun Motel gaan kijken en hebben gezellig gezamenlijk met elkaar gegeten bij hun in de buurt. Dat is een kleine 15 min rijden.
Wat een leuk motel met een leuk zwembad. We hebben daar eerst wat geborreld, de kids nog wat gezwommen. We zijn daarna naar een Italiaans restaurant verderop gaan eten.
Super lekker en heel gezellig!

Na het eten zijn we weer na het hotel gereden want Cha lag er goed af ze had weer koorts en had het koud dus lekker naar bed. Ik denk wat vermoeid zo na de cruise. Dat waren best lange dagen, dus nu 4 dagen niets en alleen luieren.

Ik schrijf vanavond nog de rest doet het morgenochtend en liggen al op bed.

Morgen weer meer!

Kus "TheBig4!".

geniet van de laatste dagen en beterschap.