Dag 23. Bali, Sanur.

Indonesië, Bali

Vandaag stond de wekker op 6:00! Ik had gelezen dat je hier in Sanur juist weer moet zijn voor de sunrise daar waar we in Lovina waren voor de sunset!
Dus heel enthousiast het wekkertje gezet.

Het was wat bewolkt maar er waren al behoorlijk wat mensen druk op het strand.
De eerste boten werden alweer volgeladen met spullen. Mannetjes lopen af en aan met 3 a 4 dozen tegelijk!

Het is wat bewolkt en dat kan soms juist mooie plaatjes opleveren, maar in dit geval valt het wat tegen.
Ik dacht dat ik van ons alleen op het strand zat maar na 15 minuten schoof Cha aan op het strandbedje naast mij.

Hierna gingen we weer terug naar onze kamer. Rond 8:00 stond Loucka weer aan mijn deur te rammelen of ik mee ging koffie drinken. Dus daar zaten we weer!
Na een klein half uurtje kwam Indy aanlopen en deed gezellig een bakkie mee.

Hierna gingen we Cha halen en naar het ontbijt.
Na het ontbijt gingen we weer heerlijk op het strand liggen. Indy was alleen behoorlijk verbrand dus moest wel een shirt aanhouden en werd zelfs een beetje naar van het verbrand zijn. Uiteindelijk ging zij tot de lunch naar haar kamer.
Inmiddels zitten zij weer naast ons dus delen we samen de pool! We vinden het wel fijn gezien alle activiteit dat ze weer naast ons zitten en niet meer verder weg!

We lunchen weer bij ons restaurant aan de boulevard, lekker makkelijk en je hoeft je niet helemaal weer aan te kleden.

Na de lunch ben ik de warmte ook een beetje zat en ga met Loucka voor een massage. We doen 30 minuten nek en rug heerlijk!
Na de massage lopen we langs de Coconut voor wat chips en drankjes.

We liggen nog wat op het strand en einde middag gaan de dames voor een voetmassage.
Loucka en ik drinken nog wat op een lounge bank aan de boulevard en gaan dan richting de kamer.

Als de dames terug zijn lopen we langs het strand een eindje door. We belanden op de Sindhu Market maar besluiten daar toch niet te eten! Ik durf het niet dadelijk ben ik de laatste dagen nog ff ziek en zit ik nog minder relaxed 17 uur in het vliegtuig.

We lopen langs het strand terug en komen een leuk restaurant op het strand tegen en eten daar! Er staat wel een aardig windje maar het eten is heerlijk!
Als we teruglopen is in de Warung naast ons resort een leuke reggae band aan het spelen. We besluiten daar nog een drankje te doen.
Als zij klaar zijn gaan we naar het resort. We gaan schrijven en voorlezen bij de buren en als de buren het willen zet ik nog een keer de wekker op 6:00 om een sunrise te gaan bekijken.

Morgen weer meer.

Dikke kus, TheBig4!

Wat een mooie plaatjes toch weer zeg, prachtig! Nog een paar dagen dus geniet dubbel, alvast een prettige reis voor terug!