laatste voorbereidingen voor The Big4 Goes Asia!

Nederland, Kortenhoef

Eindelijk is het dan zover! Morgen vertrekt "The Big4" naar Bali om daar 4 weken lekker te genieten en bij te komen.
Ik schrijf nu even een klein verslag om te testen of ik alles goed heb staan en iedereen vanaf morgen dus dagelijks een verslag ontvangt. Leuk dat jullie het weer gaan volgen natuurlijk en ik hoop dat ik ondanks dat we heel rustig aan doen wel wat leuks te vertellen heb.

We vliegen morgen om 12:05 naar Djakarta en vanaf daar nog 3 uur naar Bali.
Vanmorgen konden we om 12:05 inchecken en de koffers/tassen zijn grotendeels gepakt.

Morgen of dus eigenlijk overmorgen het verslag van de reis! 3 uur van te voren aanwezig 14 uur naar Djakarta, 3 uur om over te stappen en vervolgens 3 uur naar Bali, dus een aardige trip voor de boeg.

The Big4!

Ik wens jullie allemaal een geweldige reis toe en dat het maar super relaxt mooi genieten en al die dingen meer gaat ontvangen dat was het dus de groetjes de test is geslaagd alleen heb ik er voor de echte test ook maar geeen commaas en punten tussen gezet anders is het heen Holtman verslag

Robert 2018-07-21 13:36:18

whahaha

de-holtmannetjes.reisdagboek 2018-07-21 13:52:36

Fijne reis,rustig aan,veel liefs,Ton en Carla

Carla van Roomen 2018-07-21 14:31:08

Goede reis, hoop dat die lange vliegreis zo soepel mogelijk verloopt!! Dikke kus van ons!