Dag 22. Bali, Sanur.

Indonesië, Bali

Vanmorgen stond mijn grote vriend al vroeg aan de deur te rammelen. We hadden gisteravond afgesproken dat als je vroeg wakker was, je even kwam kijken of ik nog in de kamer was, als ik daar niet was zou ik bij de geweldige koffiebar (Kopi Kiosk) aan het strand zitten.
Deze koffiebar werkt wat samen met ons resort het is een hele gezellige koffiebar en als je in het resort een goede koffie besteld komt het daar vandaan.

Het zit aan de boulevard dus je zit daar lekker wakker te worden.
Loucka kwam mij rond 7:45 halen, dus 8:00 eerste bakkie, en dit keer echt een goede! Loucka nam een iced choco! Leuk en gezellig even mannen onder elkaar.
We hebben daar ruim een uur gezeten. Het is al een drukte van jewelste met bootjes van en naar het verderop gelegen lembongang. Het water is super ruig, dus dat geeft mooie plaatjes!

Rond 9:30 breng ik Cha een lekker bakkie, daar had ze zich de avond ervoor al op zitten verheugen.
10:00 hadden we afgesproken te gaan ontbijten. De ontbijtzaal zit naast de koffiebar aan de boulevard, dus ontbijt met uitzicht op zee!

Ik had gisteravond melding gemaakt dat onze kamer echt niet was wat we hadden verwacht. Zowel bij de kids als bij ons zaten er bloedvlekken in de lakens! Dat is echt niet fris, vervolgens was onze badkamer echt vies en ook vieze vlekken in een van de handdoeken. Kortom dit heb ik niet geboekt! Ik heb Saskia na wat twijfelen toch aangegeven en ze heeft het direct met de locale agent opgenomen. En ja het kan verwend klinken maar het zijn wel de laatste dagen van deze reis, en ik had het zo ingericht dat alles zou kloppen.
Uiteindelijk begreep de receptie mijn klachten en hebben ons ongeboekt naar weer een poolvilla! Helemaal super!
Wij verkassen vandaag en de kids komen morgen naast ons. Het zwembad is niet belangrijk wel leuk, maar het strand en het resort zijn al leuk. Belangrijk is dat deze kamers niet zou gedateerd en vooral schoon zijn!

We zijn dus weer helemaal blij.

Na het ontbijt hebben we lekker op het strand gelegen wat bij het resort hoort. Af en toe een lekker bakkie halen, optimaal genieten.
In het begin is het water heel hoog en heel ruig dus bijna niet in te zwemmen dus zwemmen ze in het grote zwembad in het resort.
Na de lunch, is het eb en kun je wel lekker de zee in.

Rond 16:30 gaan we naar de kamer want om 17:15 hebben we afgesproken met ome Ruud en tante Yolande en de kids van Ruud. We hebben afgesproken in Warung Anna, dat is 10 min met de “Taksi”!
Wij zijn er om 17:15 natuurlijk. De rest van de Fam komt 20 minuten later.
Superleuk natuurlijk om met name Yolande te zien die zien we niet zo vaak. Met name voor Cha heel leuk om haar weer even te zien.
Na de nodige Bintang’s en lekker eten en heel veel gezellig kletsen en vooral lachen gaan we met de Taksi naar het resort.
We schrijven weer en dan voorlezen en dan naar bed.
Ga morgen proberen de zonsopgang te zien, dus wie weet vroeg op.