Dag 21. Bali, Sanur

Indonesië, Bali

Vandaag was ik extreem vroeg wakker want het was echt slecht weer vannacht.
En bij veel wind gaan de deuren klapperen en dan schrik ik toch wakker doordat we nu een aantal aardbevingen hebben meegemaakt.
Het is toch niet relaxed hoewel we overdag ons prima vermaken en kunnen genieten. Misschien ben ik wel gewoon angstig dat het in de nacht gebeurt en dan niet weet wat te doen.

Ik ga er iig 7:30 uit neem een bak koffie en zet de tv aan. Er is weer een wedstrijd van de Yankees en die gaan niet echt lekker!

9:30 hebben wij ons laatste ontbijt in deze geweldige villa! Om 11:00 moeten we uitchecken en om 12:00 zal de driver er zijn om ons naar Sanur te brengen.

Na 45 minuten zijn wij op de bestemming. Eerste indruk is goed, echter de kamers zijn wel wat gedateerd. Als we doorlopen vanaf het resort kom je op het strand. Dat is wel leuk met aan weerskanten wat strandwinkeltjes en wel een leuk restaurant wat bij het resort hoort. En ernaast zit een goede koffie tent!

We gaan eerst wat lunchen want iedereen heeft trek. En je zit lekker aan het strand.
Na de lunch besluiten we de boel wat te verkennen.

We lopen wat rond en van alle winkeltjes/kraampjes is 70% voor een overtocht naar de eilandjes verderop. Echter na alle activiteit van de afgelopen dagen ( vannacht weer schokken!) ga ik nergens naartoe in een bootje naar een kleiner eiland dan Bali!!

Uiteindelijk komen we terrecht bij een massage salon en Indy en Loucka laten 30 minuten hun voeten doen en Cha en ik 30 minuten rug en nek. Dit kost ons de volgende investering: €9.-!!

Als we allemaal weer los zitten lopen we naar ons resort. De kids gaan naar de kamer en wij lopen naar het strand.
Uiteindelijk belanden wij samen op een leuke loungebank samen en drinken een Bintang. We kijken onze ogen uit er komen bootjes terug van de dagtocht en de warung waar we bij zitten ( we weten niet of deze bij het resort hoort, maar al het personeel eet er wel!) is zeer druk bezocht!

Rond 18:30 komen de kids ook weer deze kant op wn we borrelen wat. Ze geven aan dat ze dit ook de minste locatie vinden van alles en dat ze meer van de “nieuwe” resorts zijn! En dan zeggen ze het netjes, wel vinden ze de plek ook wel grappig.

Om 19:00 hebben we een tafel weer bij ons restaurant en dat is verder meer dan prima en gezellig. De bediening is vriendelijk en het eten en de service is prima.

Na het eten gaat iedereen even zijn eigen weg en schrijven en zien we morgen wel weer.
Waarschijnlijk gaan we eten met Ruud en Rosalie en joephine en tante Yolande. Dat is familie van Cha haar kant en Yolande woont in Australie dus mooie kans haar weer eens te zien. Ruud en de dames wonen in Hilversum, dus die zien we wel vaker.

Morgen weer meer.

Dikke kus, TheBig4!

Vergeleken bij de mensen die een aardbeving hebben gehad zitten jullie zeer LUXE!!! Geniet nog maar lekker de kaatste dagen.

Karina 2018-08-12 08:13:15

De koffie dronk je zeker bij ‘Kopi Kiosk’ aan de boulevard of niet...? Daar heb ik ook 2x koffie gehaald toen wij over gingen met de boot. Helemaal top!☕️

Justin 2018-08-12 08:27:52

Blijf maar lekker zitten waar je zit,ik denk dat dat het meest veilig is I LOVE YOU Big4

Netty 2018-08-12 10:40:34

Leuke verslagen Erik nog veel plezier en doe mijn zus en broer de groetjes, liefs "tante Carla"