Dag 20 reisdag Oudshoorn - Montagu.

Zuid-Afrika, Montagu

Vandaag Route 62!

We hadden de wekker een keer niet zo vroeg gezet want we hebben geen druk programma. We gaan richting de wijnstreek van Zuid-Afrika.

We hebben weer lekker buiten onder de douche gestaan, ik kan er niet aan wennen het blijft koud!

Na het ontbijt kunnen Indy en Loucka geen afscheid nemen van de 2 jonge Girafjes. En wij snappen het, het is ook echt te leuk. Ze mogen ze nog een keer voeren en knuffelen maar dan gaan we echt weg.

Op naar Montagu waar we zullen verblijven in een heel mooi hotel. Onderweg rijden we weer een hele mooie route. De ene keer groene bergen, dan weer rood dan weer rotsen echt prachtig. We rijden de bekende "Route 62!". Op een gegeven moment krijgen we te maken met wegwerkzaamheden. Nou dat is een belevenis kan ik je melden. En zoals ik al eerder zij zo flexibel als ik ben...
Het is me wat hier hoor! We komen aanrijden dan staan er 3 of 4 man te hangen over een bord op wielen waar stop op staat. Er naast staat een bord wat de kunnen doordraaien met stop of ry go! Ook staat er alvast bij dat het wel 10 minuten kan duren. Maar goed iedereen kent mij als een geduldig persoon en ik heb vakantie dus wat zou ik me druk maken.
Er komt echter geen verkeer aan al minuten lang en een van de 4 "hangers" besluit te gaan dansen. Geen punt ik blijf flexibel.
Uiteindelijk mogen we gaan rijden. Het bord zal door een van de "hangers" van links naar rechts gereden worden. Wat een toestand zeg, maar we mogen verder daar gaat het om.

Uiteindelijk hebben we dit 3 x gehad maar ik maak me niet druk natuurlijk.

Uiteindelijk komen we langs allemaal wijn huizen en rankenvekden geweldig ik begin me al thuis te voelen.

Aangekomen heeft Cha heel veel last en plakken we weer een pleister en neemt ze een morfine drankje. Ze heeft echt veel last dat is jammer, maar we hebben het niet voor niets meegenomen.

Ik besluit na 3 weken geen fysio gehad te hebben me 1,5 uur te laten masseren. Heerlijk weer een beetje los!

We lopen wat door Montagu heen en Loucka scoort hier z'n nieuwe voetbalschoenen. De verkoper moet zo om hem lachen dat hij een armbandje krijgt.

Ik had van andere reizigers gehoord dat Robben Eiland echt volgeboekt zit en je er vroeg bij moet zijn. Gelukkig mag ik hier in het hotel achter de laptop en kan kaarten boeken voor de zondag. Gelukkig hebben we de tijd in Kaapstad dus mazzel.

We verblijven in het Montagu Country Hotel en het is erg leuk hier.

Nu gaan we eten en wijntjes proeven, dus ik ben klaar.

Tot morgen dikke kus "TheBig4!".

Super leuk om jullie reis te volgen, we hadden tot vandaag geen WiFi maar elke dag zette ik even data roaming aan om de mail en het verhaal binnen te halen zodat we niks missen. Dikke zoen van ons😘

Ca 2016-08-16 19:17:20

Te leuk en blijf genieten. Knuffel van ons.

Dave 2016-08-16 19:46:40

Indy!!!!! Dat t shirt is te gek!!!!!!! Mocht j m in mijn maat vinden -)))

Vrouwtje roos 2016-08-16 21:00:25

Nog veel plezier, en niet te veel wijn hè!! 😉

Erwin en Judith Sarah Guus! 2016-08-16 22:05:41

Whoehahaha geweldig! Rustig aan met de glaasjes...maar niet met de VOLLE flesjes terug 😃 X

Dennis W. 2016-08-17 06:30:45

Het blijft genieten met jullie, op naar de volgende dag! Xxx