Dag 13, vandaag rijden we van Orlando naar Crystal River

Verenigde Staten, Crystal River

Vandaag hadden we een reisdag en verlieten we het leuke Orlando!
We hebben het daar erg leuk gehad en het is zeker een aanrader als je hier nog niet geweest bent.

We maken ons op voor een rit van 1:45 dus dat valt mee.
Ik heb nog niet eerder hoeven tanken in de USA dus dat was ff wennen. Je moet hier betalen voordat je gaat tanken. Maar goed het is goed gekomen.

Het was een leuke rit alleen Cha stond al op met problemen. Keelpijn, oorpijn en koorts. Het zal een combi zijn van druk en airco. We ontbijten wat in het resort en gaan rijden. Cha slaapt bijna de hele weg en Loucka ook (noem het de ziekenboeg!).

Na 1:45 rijden komen we aan in Crystal River en het hotel lijkt in eerste instantie niet heel geweldig een kleine kamer met z'n vieren maar prima.

We pakken onze spullen uit en gaan een rondje lopen opzoek naar het zwembad. En wat denk je zitten we aan het water met een geweldig gezellige bar/restaurant naast ons.
Ik ga met Cha daar ff wat drinken en de kids gaan hun zwemkleding aantrekken en naar het zwembad.
Cha voelt zich echt slecht en is moe en gaat naar de kamer. Even later komen de kids wat drinken en wat frietjes eten. Ik zit hier prima met mooi uitzicht over het water en normale prijzen voor wat te drinken. Om maar wat te noemen in NewYork een biertje hier 3.- en frisdrank gratis refill! Dat is different koek!

Ik blijf hier lekker zitten en zie van alles roofvogels, pelikanen en leuke mensen.
Wel leuk om te melden is dat hier nog Manatees (zeekoeien) voorkomen en zeepaardjes! En de vraag of je zeepaardjes niet uit het water wil tillen. Hoe leuk?

Ik zit hier echt lekker over het water uit te kijken en als ik met de kids wat bestel spreken 2 mannen mij aan waar we vandaag komen en welke taal ik spreek. Beetje jammer maar ze vragen of het Duits is! Ik zeg als jullie je werk niet goed gedaan hadden wel! Nee geintje.
Maar we raken aan de praat heel leuk. En ze willen echt naar Amsterdam om idd de bekende zaken: Heineken, Wiet en de legale blonde vrouwen! Hahahaha maar leuke gasten en een leuk praatje.

Vervolgens eten Indy en Loucka wat friet en drinken wat en gaan weer zwemmen.

Op een gegeven moment komt er een stel achter mij zitten en beginnen ook tegen mij te praten echt lachen. Het is een wat ouder stel en zij hebben een platenlabel en zoeken jong talent (nee niet mij met mijn gitaarkunsten). We raken aan de praat en zij nodigen ons uit de volgende keer bij hun langs te komen zij hebben hier in de buurt een boerderij en in Tenessee ook een huis.

Ze zitten volledig in de Country music maar we kletsen leuk. Te grappig dat ook zij weer anti Trump zijn. Ik heb werkelijk nog niemand gesproken die voor is. Hoewel ik wel denk dat heel veel het niet durven te zeggen. Dat is ook wat het laatste stel zei.

Kortom ik denk dat we ons hier wel 3 dagen kunnen vermaken. We kunnen hier Aligator vlees eten dus dat ga ik zeker proberen.

Morgen weer meer!

Kus van "TheBig4!".

Kus terug.

Dave 2017-08-09 00:19:55

Ik zie het je hebt weer wat aanspraak wel gezellig toch he wat naar dat Charissa zich nu niet lekker voelt een griepje,of een beetje moe jullie hebben al wel heel veel gedaan en gezien nou pas goed op elkaar I LOVE YOU ALL XπŸ˜πŸ˜˜πŸ’•πŸ’‹

Netty 2017-08-09 07:40:24

Jullie reisverslag is geweldig. Kijk er iedere dag naar uit. Charis ik wens jou beterschap. Heel veel liefs Omaxxx

Nettie allebes 2017-08-09 10:52:48

Mick, hoe jong moet dat talent zijn? :) x

Take 2017-08-09 11:57:38

Na wat achtestand met lezen van jullie verslagen nu weer helemaal bij met lezen. Wat een fantastische dingen doen jullie en wat een ervaringen doen jullie op. Teveel indrukken soms. Sterkte Charissa en wordt vlug weer beter. Loucka succes met je oor en wordt ook maar weer vlug beter. Af en toe een rustdag is goed om in te lassen. Ik denk veel aan jullie en volg in gedachten de trip. Dikke knuffel van moeders Mamsk en omi. Lees net je bericht op familie en kroost. Succes jongens.

Moeders 2017-08-09 17:25:01

Ziet er echt geweldig uit! We lezen het met veel plezier. Beterschap voor Cha en De kleine man. En nee deze keer bedoel ik jou niet Eric ;-)

marnix, Mariska , Ruben en Anouk 2017-08-09 18:59:19

Zo Big4 het is nog steeds genieten zie ik, nou ik ook zit weer met mijn yoghurtje het verslag te lezen zooo leuk elke ochtend! Vervelend voor Charissa dat het even niet zo lekker gaat maar het is best heel vermoeiend zo'n trip maar Sjakie kennende geeft zij niet op! Toi,toi met die rots naast je die alles regelt komt het wel weer goed. Have funπŸ‘πŸ˜ŽπŸŒž