Dag 29, weer een dagje Miami.

Verenigde Staten, Miami Beach

Vanmorgen staan we om 9:30 op want we gaan ontbijten om Patrick zijn verjaardag te vieren met een gezellig ontbijt buiten de deur.
We hebben om 10:15 afgesproken en als we beneden zijn zijn ze nog niet helemaal klaar want zij moeten echt helemaal inpakken want zij vervolgen na het ontbijt hun reis naar de Key's.
Als ze klaar zijn gaan we even een blok verder en dan naar links en daar zit "Aroma Expresso Bar" een leuk tentje met heerlijke koffie en goed brood.
Patrick staat niet graag in de belangstelling vandaar dat we voor hem gisteren al kaarsjes geregeld hadden en dat nu in een brownie laten serveren. Wij beginnen te zingen en de rest van de tent begint te klappen, superleuk natuurlijk.

We ontbijten op ons gemak en het begint buiten weer keihard te regenen. Maar dit keer niet maar een half uurtje. Na het ontbijt lopen we naar het hotel en de Vogelaartjes pakken hun spullen en laten de auto komen. Dit duurt altijd even dus we kletsen nog wat onder het afdakje buiten.

Als de auto er is nemen we afscheid van elkaar en gaan wij naar onze kamer om te overleggen wat we gaan doen. Het blijft maar regenen dus we moeten ons programma daar maar aanpassen. Dat hebben we tot nu toe nog niet hoeven doen dus we mogen niet klagen. Loucka is echt klaar met shoppen maar Indy en Cha hadden nog wel wat op het lijstje staan. Indy wilde nog graag naar de "Target" en Cha en Indy (en ik ook een beetje) wilde nog naar Abercrombie. Loucka gaat er mee akkoord dat we het zo doen dan daar wat eten en terug gaan.

Het is al een paar dagen wat later maar heel gezellig met de Vogelaartjes dus vanavond gaat het spul er optijd in. Morgen gaan we de cruiseboot op en zal het ook 3 avonden wat later worden is zo mijn vermoeden.

We zijn goed geslaagd vandaag zelfs Loucka heeft geld uitgegeven voor een stoere nieuwe draadloze koptelefoon van Philips bij Target. Indy van alles en nog wat daar en bij Abercrombie heeft Indy 2 shirtjes en 2 truien Cha een luchtje en ik een trui, een shirt , boxers en een luchtje (een nieuwe)., dus iedereen blij.
We hebben daar nog wat gegeten bij zo'n foodpalace en zijn naar huis gereden.

Nu op de kamer en iedereen is zijn spullen aan het pakken en Cha gaat nog een keer een was doen zodat alles schoon mee de boot op kan.

We zijn zo benieuwd hoe het is op de boot met z'n viertjes! Wat ik gisteren helemaal vergeten was te vertellen toen we met de Ducktour waren zwomen er 3 dolfijnen om ons heen wat een gaaf gezicht was dat! Dat hopen we tijdens de cruise ook te zien natuurlijk.

maar ik ben nog wat voorzichtig het is vandaag geen best weer en ze geven voor de aankomende dagen niet veel beter op. Sterker nog we hebben wat last in de regio van slecht weer doordat er een Hurricane (Harvey) zich aan het ontwikkelen is waar ze nu druk mee zijn op het nieuws boven de Golf van Mexico. Ze weten dat hij aan land zal komen maar nog niet is zeker of hij dan links (richting Mexico) of rechts (Houston en Florida) zal gaan. Vandaar ook het mindere weer nu schijnt.
Het zou natuurlijk wel balen zijn als we dadelijk op de Bahama's slecht weer zouden hebben. Maar goed we zien we tot nu toe mogen we niet klagen en op de boot zal altijd wat te doen zijn. Maar we komen niet snel meer op de Bahama's dus ik duim voor mooi weer.

Morgen moeten we om 12:00 inchecken dus iedereen kijkt er wel naar uit. Bahama's here we come!!

Nu afschrijven en voorlezen en dan slapen.

Morgen weer meer!

Kus "TheBig4!".

Afgelopen dagen in Miami waren super gezellig! Veel plezier op de cruise.🏝 En dank voor het meevieren van mijn 'birthday' 😉

Patrick 2017-08-25 05:21:09

Harvey lijkt een categorie 3 te worden, ik hoop dat jullie er niet veel last van zullen gaan hebben. Geniet van de Bahama's BIG4.