Dag 19. Vandaag rijden we naar Naples.

Verenigde Staten, Naples

Vandaag hadden "TheBig4!" een reisdag. We verlieten Saint Petersburg en gingen naar Naples.
We reden eerst even langs de 7-11 om wat te ontbijten te halen. Vervolgens gingen we op pad en hadden we een rit van 2:15 voor de boeg.
Onderweg hebben we behoorlijk veel regen gehad echt bizar! En ik snap wel dat Florida zo groen is.
Ik had vanmorgen nog wel even gekeken wat voor een hotel we hadden dit keer omdat het laatste qua kamer en eten echt enorm tegen viel. Maar ja zo gaat dat soms en wij hadden zoiets van je slaapt er alleen dus prima.

Maar we kwamen hier in Naples aan en de deur van de auto werd open gedaan en we werden welkom geheten! En ja ja de kamer was gewoon al klaar en het was pas 13:00.

Iemand liep mee met de tassen en koffers en ik kon onze Jeep op de 2e verdieping in de garage zetten en zo de gang inlopen.
Daar kwam ik Cha en de kids weer tegen.
We kwamen de kamer in en deze was echt fantastisch! Een volledige keuken een zithoek, mooie badkamer en een balkon. Echt waanzinnig.
We hebben de spullen neergelegd en zijn naar het zwembad gegaan helemaal top, wat een uitzicht. Het is wel vreselijk warm en wat mij alle hotels al opvalt is dat de geen parasols leveren en/of verhuren. Niet te doen in die zon.

Wat ze hier ook goed doen is ze hebben een shutle rijden ieder uur tot 22:00 en rijden een route langs winkels, restaurants en de Naples Pier.

We nemen de shutle en gaan eten bij Tommy Bahama's! Verreweg het lekkerste wat ik tot nu toe in de USA heb gegeten. Een hele sfeervolle tent met live muziek en top bediening.
Ik heb rijst met amandelschaafsel, kerriesaus en coquilles en garnalen echt tegek!

Hierna lopen we naar de pier voor de zonsondergang en wat een spektakel. Mensen staan foto's te maken te vissen echt druk, druk, druk.
Maar wat een plaatjes! Zie foto's!

Morgen zien we wel weer eerst lekker voorlezen en slapen.

Morgen weer meer!

Dikke kus "TheBig4!".

Wat een mooie fotos en ik zie Chariss stralen! Wat fijn! Leuk ook dat Joff en Caro even langskwamen (foto met etende Loucka, op de achtergrond) :-))) Enjoy!

Lisa 2017-08-15 07:53:23

Wat een prachtige foto's, die snelweg omhoog ziet er doodeng uit brrrrrr. Zoo fijn om jullie heerlijk te zien genieten!!! Liefs Karina.

Karina 2017-08-15 08:59:29

Dat ziet er allemaal heerlijk uit!! PS: Holtie, wat was je ontbijt? Dat mis ik even in dit verslag :-)

Sandra 2017-08-15 09:42:02

Wat een prachtige locatie weer...heerlijk lekker luxe kamers ook <3 Die zonsondergang is ook super om te zien! Uh...het zwembad trouwens ook :) Enjoy!