Dag 22 We gaan van Stellenbosch naar Kaapstad.

Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag vertrekken we dan naar onze laatste bestemming alweer van onze reis. Gelukkig hebben we daar 6 dagen dus dat is top!

We staan vandaag om 8:00 op en zitten om 9:00 aan het ontbijt. Na het ontbijt rijden we eerst even naar het plaatsje Stellenbosch en lopen daar wat rond en drinken een bakkie en een te leuk tentje. Een heel druk en gek ingerichte lunchroom.

Vervolgens zijn we opweg naar Kaapstad gegaan en al snel zie je de prachtige Tafelberg al staan!
We checken in bij een prachtig Guesthouse "Antrim Villa" op 12 Antrim Road in Kaapstad. Het ligt in de wijk Greenpoint tegen het centrum zeer fraai.

We worden vriendelijk ontvangen en krijgen 2 kamers naast elkaar.

Het is vandaag prima weer dus we besluiten direct maar de Tafelberg op te gaan. Joy onze gastvrouw boekt online de tickets zodat we boven zo door kunnen lopen naar de kabelbaan. Het is echt een fantastisch uitzicht en er hangt wat bewolking, maar dat geeft wel een mooi effect. Je kijkt prachtig op Kaapstad neer en je ziet Robben Eiland, de haven en het voetbalstadion van het wel bekende WK.

Wat leuk gedaan is, is dat de gondel tijdens het stijgen en dalen ronddraait dus iedereen kan alles zien.

Boven lopen we wat rond eten wat en maken prachtige foto's.

Toen weer naar beneden en terug naar het huis. We hebben hier weer prima WiFi dus de kids willen even relaxen en op YouTube. Logisch ook ff want ee reizen wat af de afgelopen weken. Ook voor Cha wel lekker dat ze even kan liggen. Het gaat gelukkig wel wat beter vandaag, ze is niet pijnvrij maar het gaat zegt ze.

Vanavond gaan we eten bij een restaurant hier in de buurt en houden we het relaxed.

Morgen gaan we een dagje "Hop On - Hop Off" even Kaapstad goed verkennen.

Dit was voor nu even dag 1 Kaapstad een hele gave stad waar nog veel te doen is de aankomende dagen.

Dikke kus "TheBig4!".

Jeetje wat ziet dat er allemaal prachtig/luxe uit😜. Heerlijk gevuld koelkastje😄. Zet de modus nu maar op chillen en geniet van al wat jullie nog toekomt. Voor allemaal een dikke knuf en voor Cha een extra dikke💋. Mooie🍀⛰🏖Momenten met elkaar ❤️You...

Corine 2016-08-18 17:09:17

Ziet er weer super uit. Geniet van Kaapstad. Xxx

Ingrid 2016-08-18 17:23:28

Ziet er geweldig uit, allemaal. Geniet er maar lekker van! Xxx

Gonny 2016-08-18 17:34:42

Wat gaaf zeg! Had ik al gezegd dat ik super benieuwd ben naar de verhalen en foto's? Het is in ieder geval goed om te horen dat Cha zich 'okay' voelt...als ik kijk wat jullie allemaal gedaan hebben...mijn hemel...super knap allemaal! Kom lekker tot rust samen en ik ben benieuwd naar morgen :) (toeristje spelen) X

Dennis W. 2016-08-18 21:18:13

Prachtig!!! 😍

Erwin Judith Sarah Guus 2016-08-18 22:34:24

Jongens wat gaaf, wat hebben jullie veel gezien en meegemaakt. Rustig aan nu he?!